Apua peliin Sly3!!!!!!!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Täältä saa apua tähän peliin.Olen läpässy pelin siksi tääl o vaan hyvää apua.

Kommentit (13)

Vierailija

Kyseessä on peli joka kertoo Sly nimisestä pesukarhusta, jolla on rosvo kopla. Muuta en sitten tiedäkkään :)

Vierailija

Tämä sivustohan on täynnä Sly- faneja. Mikä siinä pelissä niin kiehtoo? Ties kuinka monta "Sly- peleihin apua" on tähän mennessä löytynyt. Kirjoittakaa kaikki Sly- juttunne sinne Pelit topiciin.

Vierailija

oon pelannu kaikki slyt läpi paitsi kakkosen(en voita clock-laa millään!!! ne on mahtavia pelejä!!Pienenä olin niihin ihan hulluna(joskus 3 vuotta sitte)ja pelasin kamalasti.kamujen kaa keksittii kaikkee hauskaa ja räkätettiin kamalasti!!

HUOM!Räkättää=nauraa

-AF98-

kaktusmies
Seuraa 
Liittynyt4.11.2009

oon pelannu kaikki slyt läpi paitsi kakkosen(en voita clock-laa millään!!! ne on mahtavia pelejä!!Pienenä olin niihin ihan hulluna(joskus 3 vuotta sitte)ja pelasin kamalasti.kamujen kaa keksittii kaikkee hauskaa ja räkätettiin kamalasti!!

HUOM!Räkättää=nauraa

-AF98-

Minullakin oli sama ongelma: pelasin kamalasti.kamujen kaa keksittii kaikkee hauskaa ja räkätettiin kamalasti

Vierailija

Minullakin on tuo peli. Minullakin oli siinä sama ongelma kuin edellisillä. Keksimme kamujen kanssa kaikkea hauskaa ja nauroimme hulluna!

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat