Sarjisvinkkaus

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkä: Täällä voi "vinkata" sarjakuvia. Vinkkaus tarkoittaa tarinan suositteluja. Kerro siis sarjan nimi, tekijä, kuvaus ja kenelle suosittelet.

Kysykää, jos ette ymmärtäneet jotain. :)

Kommentit (8)

Vierailija

Laitan ensimmäisen:

Mestaripuutarhuri

Don Rosa

Aku rupeaa puutarhuriksi ja menestyy hyvin, mutta voiko Akun tekemiset pilata kissa?

Suosittelen Don Rosa-faneille.

Ankkafani315
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Veli huilulle vähän tarkempi perustelu ja hieman juonenkuvausta.

Itse en keksi mitään vinkattavaa tällä hetkellä, mutta jos joku hyvä sarja tulee mieleen niin muokkaan sen tähän viestiin.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Sarjisvinkkaus

tarkanmarkanvartija - 05.01.10 07:05 (ID 434450) oon tippunu kärrystä

Mitä et ymmärtänyt?

Tarkoitus on tehdä sarjakuvasuosittelu.

Vierailija

Nummiuutarin Aku

Kari Korhonen

Aku alkaa ohjata Aleksis Kiven Nummisuutarit-näytelmää ja tulos on odotetunlainen! ;)

Suosittelen suomalaisille ja muillekin!

AkeMake
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Nostanpa tämän pinnalle, sillä tästä voi vielä tulla hyväkin topic.

Suosittelen tarinaa "Kun lempi leimuaa" Taskarista nro. 130 "Tarua vai totta?"

Käsikirjoitus on Massimo Marconin käsialaa ja piirrokset tulevat Massimo De Vitan kädestä.

Kuvaus perunamaa.netistä: Tupu ihastuu Iineksen siskontyttöön, Kaunokkiin. Tästä Hupu ja Lupu eivät pidä, koska nyt heidän veljellään ei ole aikaa heille.

Suosittelen kyseistä tarinaa hiukankin tunteikkaammille tai muuten ihastumis/rakastumistarinoista pitäville.

Itse olen hyvin tunteikas ihminen, joten tämä tarina jäi hyvin mieleeni. Oli sydäntäsärkevää lukea kuinka Tupu menettää Kaunokin veljien kateuden takia ja räytyy lemmentuskissa vielä pitkään tämän jälkeen. Onneksi loppu on onnellinen, niinkuin yleensä. Harmi, ettei Kaunokkia ja Tupua ole näkynyt myöhemmissä tarinoissa jatkona tälle. Ainakaan itse en tällaisia ole huomannut ja mikäli niitä on niin kertokaa ihmeessä siitä!!

Suuri kinnostukseni tätä tarinaa kohtaan johtuu kai osaksi myös siitä, että olen todella lemmenkipeä ihminen.. Tällaiset nuorten (no, tässä pikemminkin lasten) lemmentarinat ovat mielestäni hyvin koskettavia.

Mikäli olette tarinan lukeneet niin antakaahan perusteltuja mielipiteitä tarinasta. Saa tietysti myös arvostella sen.

Ja uusia sarjisvinkkauksia tietysti toivotaan..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat