Ankkavuoden 2010 alku

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jep, haluaisin kuulla mielipiteitänne tämän vuoden 2010 ensimmäisestä Akkarista, ja mitä odotatte/ haluaisitte Akkariin tänä vuona.

Minusta Kultaa ja kalavelkoja oli mainio aloitus vuodelle, arvasin heti, mikä sarja on vuoden 2010 ensimmäinen sarja, kun Akkarissa52-53/09 vihjattiin sen olevan jännittävä, hauska ja koskettava. Ja olihan se koskettava.

Ekassa numerossa alkoi myös perinteinen kansikuvaäänestys. Voin sanoa, että ääneni meni Barksin kannelle. ( AA 1/09 ) Mutta mikä tahansa kansi kilpailun voittaakaan, on mukava saada lisää ankkamaisuutta huoneen seinälle.

Huomasin myös Akkarissa jotain uutta. Loppusivulla, jossa kerrottiin kultaa ja kalavelkoja- sarjasta, oli alasivulla seuraavan viikon Akkarin kuva. Se oli mieluinen yllätys! Tälläistä olen halunnutkin, ei tarvitse jännittää koko viikkoa, minkäköhän näköinen kansi sieltä on tulossa.

Sitten raoitan hiukan tulevaisuutta: Olympialais- ja Kalevala numeroa julisteineen on tulossa helmikuussa, ja huhtikuussa julkaistaan Don Rosan Temppeliherrojen kätketty kruunu jatkosarjana! Vau!

Ei muuta kuin kirjoittelemaan mielipiteitä tästä ankkavuodesta 2010!

-Antsu95-

Sivut

Kommentit (120)

Vierailija

Ensimmäisestä tämän vuoden akkarista sanon sen verran, että ensimmäinen tarina oli ainut hyvä. Muut olivat surkeita. Tosiaan, ensi viikon akkari tuossa näkyi, ja näytti kansi TODELLA hienolta.

Viime vuoden parhaaksi kansikuvaksi äänestin numeroa 44, eli lehteä, jossa kannessa oli Akustus Ankka.

Minäpä kerron vähän enemmän tästä vuodesta:

//: ÄLKÄÄ KATSOKO TÄTÄ, UUDISTUNUT LISTA, JOSSA ON PALJON ENEMMÄN TIETOA, ON TÄMÄN TOPICIN SIVULLA 3, MINUN ALEMPI JULKAISUT-VIESTINI!

//: Listat on poistettu ://

Vierailija

Juu.

Kyllä olen täysin samaa mieltä, kiva tarina näin vuoden alkuun.Kansikuvaäänestyksessä ääneni meni sille 'Kadonnut' (nro 23/09) -kannelle, joka aloitti ne kaksi numeroa,itse pidin kovasti.Odotan myös kovasti näitä julisteita, joita ennustit.Ja Rosaa tulossa huhtikuussa! En millään jaksaisi odottaa snne asti!Jotenkin kyllä kellot soisivat, että olen lukenut joskus, mutta ei se mitään haittaa, Aku Ankkahan on lehti, jota luetaan aina uudestaan ja uudestaan.Vuodesta 2010 taitaa tulla aika mehevä ankkavuosi!

Olen kyllä pahoillani jos sita temppeliherrojen kätkettyä kruunua ei olla ennen julkaistu täällä Suomessa, ja väitän silti lukeneeni sen.

Vierailija

Lainaus:
Re: Ankkavuoden 2010 alku

Mutahirvi - 05.01.10 06:18 (ID 434389)

Olen kyllä pahoillani jos sita temppeliherrojen kätkettyä kruunua ei olla ennen julkaistu täällä Suomessa, ja väitän silti lukeneeni sen.

Se on julkaistu, mutta ei lehdessä. Se julkaistiin Rosan kirjassa Temppeliherrojen kätketty kruunu ja muita Don Rosan parhaita.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Re: Ankkavuoden 2010 alku

tarkanmarkanvartija - 05.01.10 06:22 (ID 434393)

one piece mistä tiedät kaiken tuon

Sanoma Magazinesin sivuiltahan tuon näkee. Vuoden eka Aku Ankka oli ihan kohtuullinen. Ensimmäinen tarina oli kerrassaan loistava, mutta muut tarinat olisivat voineet olla parempiakin.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Ankkavuoden 2010 alku

djlordi - 05.01.10 06:53 (ID 434426)

Lainaus:

tarkanmarkanvartija - 05.01.10 06:22 (ID 434393)

one piece mistä tiedät kaiken tuon

Sanoma Magazinesin sivuiltahan tuon näkee. Vuoden eka Aku Ankka oli ihan kohtuullinen. Ensimmäinen tarina oli kerrassaan loistava, mutta muut tarinat olisivat voineet olla parempiakin.

Minä en kyllä sieltä noita saanut, vaan Ankkalinnakkeen sivuilta.

Minustakin ensimmäinen tarina oli todella hyvä, mutta muut olivat suoraan sanottuna surkeita.

Poppi
Seuraa 
Liittynyt28.4.2009

Minulla olisi kysymys: Koska vuoden ensimmäinen Roope-setä tulee?

Sain joulukuussa syntymäpäivälahjaksi Roope-sedän tilauksen, joten tämä kiinnostaa minua. Niille, jotka tietävät: Pyydän teitä vastaamaan!

Vierailija

Lainaus:

poppi10 - 06.01.10 02:53 (ID 434923)

Minulla olisi kysymys: Koska vuoden ensimmäinen Roope-setä tulee?

Sain joulukuussa syntymäpäivälahjaksi Roope-sedän tilauksen, joten tämä kiinnostaa minua. Niille, jotka tietävät: Pyydän teitä vastaamaan!

Se ilmestyy 08.01.2010. Ole vain hyvä.

Vierailija

Kiitos kattavasta tietopaketista, One Piece! :D Varsinkin tuo Barks/ Rosa spesiaali kuullostaa hyvältä!

Mutta eikö joulukalenteria ole tulossa tänä vuonna? :o Harmi jos ei tule.

-Antsu95-

Vierailija

Lainaus:

antsu95 - 06.01.10 03:51 (ID 434995)

Kiitos kattavasta tietopaketista, One Piece! :D Varsinkin tuo Barks/ Rosa spesiaali kuullostaa hyvältä!

Mutta eikö joulukalenteria ole tulossa tänä vuonna? :o Harmi jos ei tule.

-Antsu95-

Olkaa hyvät noista julkaisuista vain!

Otan siitä pois aina ne, mitkä ilmestyvät.

Itsekin ihmettelin tuota, kun ei joulukalenteria mainita! No, toivotaan, että tulee siitä vielä lisätietoa, ja, että se tulisi!

Vierailija

Kyllähän ankkavuosi kiinnostavasti ja hienosti mielestäni alkoi. Tuhannet kiitokset OP tuon julkaisulistan tekemisestä! Itseäni eniten tuosta listasta kiinostavat nuo Akkari-lehden Barks/Rosa erikoisnumero ja Ankan elämää-kirja, koska onhan siinä kuulemma Barksin ja Vicarin tarinoita/tarina, koska he ovat suosikkipiirtäjäni. Kiitos kuitenkin antsulle ja One Piecille. Antsulle tietysti topicin teosta ja OP:lle vielä kiitokset minulta julkaisulistan teosta. Hyvää alkavaa ankkavuotta kaikille!

Vierailija

Kiitos, kiitos McAnkkari! Vai pitäisikö sanoa ole hyvä.:D

Joo, mahtava Ankkavuosi nähtävästi tulossa, ja kun kävin itsekkin Ankkalinnakkeen sivuilla siellä vähän lupailtiin, että Ankka- piirtäjä Vicar olisi tulossa Suomeen visiitille! Tietääkö joku, onko muita Ankka- piirtäjiä tulossa Sumeen lähiaikoina?

-Antsu95-

Vierailija

Ethän vain vitsaile antsu? Nimittäin en tiennyt yhtään, että Vicar olisi tulossa tänne. En kyllä itse tiedä mitään noista muiden tekijöiden tulosta. Olisihan se hienoa, jos Vicar olisi tulossa, koska onhan hän yksi suosikkipiirtäjiäni. Kyllä siitä varmaan Akkarissa kerrotaan, tai jotain vastaavaa.

Vierailija

Lainaus:

McAnkkari - 07.01.10 04:31 (ID 435924)

Ethän vain vitsaile antsu? Nimittäin en tiennyt yhtään, että Vicar olisi tulossa tänne. En kyllä itse tiedä mitään noista muiden tekijöiden tulosta. Olisihan se hienoa, jos Vicar olisi tulossa, koska onhan hän yksi suosikkipiirtäjiäni. Kyllä siitä varmaan Akkarissa kerrotaan, tai jotain vastaavaa.

Vicarin tulo ei ole ollenkaan varma, mutta toivotaan, toivotaan...

Hänen tuloaan arvellaan siksi, että tänä vuonna lukujärjestys-liitteen on kuvittanut Vicar.

Tässä teksti Ankkalinnakkeesta:

"Huomioikaa, että Aku Ankan numerossa 32 julkaistaan Vicarin tekemä lukujärjestys. Voisikohan tämä tarkoittaa, että kyseinen herrasmies tulisi visiitille myös Suomeen? Toivotaan parasta..."

Tuollaista tällä kertaa, toivotaan, että hän tulisi! :)

Minäkään en muista tiedä, ilmoitan, jos tietoa tulee.

Vierailija

Hyvinhän tämä vuosi näytti alkavan! Onko todella totta, että Vicar olisi tulossa Suomeen? Missä ja milloin ollaan vihjailtu Vicarin tulosta? En ole huomannut yhtikäs mitään!

Kultaa ja kalavelkoja oli NIIN täydellinen tarina aloittaa juuri TÄMÄ vuosi, koska semmoiset muutaman vuosikymmenen takaiset velat voivat kenties tulla miekkuun uuden vuosikymmenen alkaessa! Toivottavasti mieleen tulevat velat on silti maksettu... ;)

~Ascobans~

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat