löytyykö tällainen topic?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tällä sivulla ei "mainosteta" topiceja vaan etsitään niitä! jos esim.haluat aloittaa uuden jutun,niin voi kysyä muilta tietävätkö he onko sellaista jo, tai jos haluaisi puhua jostain aiheesta, eikä jaksa etsiä, niin voi tulla tänne kyselemään.esim:

käyttäjä1.-onko olemassa (topicin aihe) liittyvää keskustelua?

käyttäjä2.-voisit käydä (topicin nimi)

ps.viesteissä ei ole pakko olla topicin linkkiä, eikä täällä puhuta yhtään rumia!!!!!!

Kommentit (9)

Ankkafani315
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Öhm.. Itse asiassa, tälläinenkin on jo olemassa useaankin otteeseen. :) Ensimmäisen nimi oli Kaivelu-palvelu, toista en ihan muista ja samaan käyttöön soveltuu minun Topicit kokoon. (Tosin kukaan ei ole käyttänyt sitä tähän tarkoitukseen.)

Vierailija

tuota... Tämä topic on puoliksi täysin tarpeeton koska haulla löytää paljon nopeammin ja tehokkaammin haluamansa topickin Mutta jos haluaa tietynlaisen topickin ja sellaista ei löydy hausta niin täällä voi kysellä neuvoja kaipaamansa topikin löytämiseksi Ja saattaa kuullakin kaipaamansa topicin nimen. Vaikka yrittäisi kirjoittaa hakuun sopivan nimen haluamalleen topicille ei saata löytää sopivaa topickia koska sillä saattaa olla outo nimi.

Vierailija

olen samaa mieltä että haku ei toimi niinkuin pitäisi.esim. entä jos... topicia ei aina löydy haulla. :[

okei, asiaan. onko olemassa topicia jossa keskustellaan yleisesti Hannah Montanasta?

ps. tää on kaikki auttaa kaikkia-topic. sitäpaitsi jos tarkkoja ollaan, niin "kaivelu-palvelussa" etsimällä etsitään tietty topic. mutta täällä jos joku muistaa jonkun topan olemassaolon, niin voi auttaa kertomalla mistä sellaisen keskusteluryhmän löytää.

Ankkafani315
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Akuankka.fi haku vaatii aina täsmällisiä, kirjain kirjaimelta oikeita hakusanoja, muuten ei löydy mitään. Sinänsä hyvä idea, mutta taidan pistää linkin niihin aiemmin mainitsemiini.

Vierailija

Tällainenhan on jo! Enkä muutenkaan mitään topicceja viitsi lähteä kaivelemaan. No lähteköön muut etsimään täysin-turhan-keskustelun avulla toppia.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Vaikka tämän sivuston haku onkin ihan sieltä syvimmästä päästä, tämä on silti aika turha,koska näitä voi kysyä Off-topicissakin. (Ja siellä ainakin joku suuremmalla todennäköisyydellä vastaa.)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: löytyykö tällainen topic?

iitsulitiitsuli - 05.01.10 08:37 (ID 434550)

olen samaa mieltä että haku ei toimi niinkuin pitäisi.esim. entä jos... topicia ei aina löydy haulla. :[

okei, asiaan. onko olemassa topicia jossa keskustellaan yleisesti Hannah Montanasta?

ps. tää on kaikki auttaa kaikkia-topic. sitäpaitsi jos tarkkoja ollaan, niin "kaivelu-palvelussa" etsimällä etsitään tietty topic. mutta täällä jos joku muistaa jonkun topan olemassaolon, niin voi auttaa kertomalla mistä sellaisen keskusteluryhmän löytää.

Kitos muuten huomautuksesta.Tämäkin pitäisi laittaa kokoukseen nettisivujen hyväksi.

Olen huomannut kyseisen asian,mutten muistanut sitä.

Ja kiitos sivujen siivoamisyrityksestä.mutta tällainen toppa on jo(kuten muutkin jo sanoivat):topicit kokoon ja topic-topic

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat