Kännykkä Topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kirjoittakaa omista kännyköistänne. Itse sain eilen Nokia 5730 Expressmusicin. Siinä ei ole ollut mitään vikaa ja siinä on hyviä ominaisuuksia. Esim: Wlan,N Gage,liukuva täysnäppäimistö. Minun kännykkäni maksoi 325 euroa. Suosittelen!

Kommentit (15)

Tali
Seuraa 
Liittynyt13.5.2009

Mä taas en tykkää siitä mallista. Itelläni on nokia E71 jossa on täys näppäimistö, gps, wlan, nokia maps. akkukin kestää yli viikon. Suisittelen. Siinä on s60 käyttöjärjestelmä.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Jatketaan täällä: http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/16387/minka_merkk...

Tai sitten täällä. Pitäkää nyt vain yksi vanhempi kännykkä topic ylhäällä.

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/ketju/13891/kannykat/viesti/3...

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Niin entä sitten? Tarkoitus on vain siirtää tämä keskustelu vanhempiin kännykkä topiceihin, koska samasta aiheesta ei tarvitse tehdä monia topiceja, koska yksi riittää ihan hyvin ja tässä tapauksessa se on minun ja DJ:n linkki. Älä ota tästä itseesi, sillä ainahan sitä virheitä sattuu. Niistä pitää vain oppia :). Ole ensikerralla tarkempi tehdessäsi topicia.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Mutta sillä hetkellä ei ollut mitään kännykkä topiceja nostettu pinnalle. Siis päätin tehdä uuden keskustelun. Ja heti kun tein uuden topicin jotkut heti laittoivat Tulkaa heti toiseen topiciin. Niinkuin sinä Hiidenkirnu.

Kroisos -99
Seuraa 
Liittynyt6.7.2009

Mitä järkeä tehdä uusi jos juuri sillä hetkellä samanlaista topcia ei ole pinalla? Aivan niin. Ei mitään. Voithan nostaa jonkun vanhan känykkä topicin ja vastata siihen Eli siis jatketaan noissa vanhoissa. Kuten tuossa Hiidenkirnu sanoikin, ei tämän ole tarkoitus loukata.:D

Vierailija

Tiedän, mutta minun mielestäni kaikki saa tehdä omat topicinsa. Sitä paitsi mikä yksinoikeus vanhoilla topiceilla on jos sinne ei ole lähetetty viestejä yli vuoteen?!? Siis siksi tein uuden topicin. Ja heti kun tein uuden jokainen nosti kaikki muut vanhat kännykkä topicit pinnalle. Onko järkeä?

Vierailija

Sitä paitsi en ole ensimmäinen joka tekee uuden kännykkä topicin. Onhan niitä muutkin tehnyt minun lisäkseni niin miksi te eräät valitatte aina minulle siitä?

Anteeksi tuplapostaus mutta oli ihan pakko.

Kroisos -99
Seuraa 
Liittynyt6.7.2009

Eihän niillä mitää yksinoikeutta olekkaan mutta jos aiheesta on jo topic, on järkevämpää nostaa se kuin tehdä uusi. Tietysti jos topicit ovat surkeuden perikuvia niihin ei tarvitse vastata. Mutta siis jutun juonihan on saada turhien topicien määrä laskuun. Nytkin tuossa pinalla taitaa olla joku känykkä topic.

//Se että muutkin ovat tehneet uusia ei ole mikään järkevä syy. Ole silloin järkevämpi jätä vielä yksi topic tekemättä. Ja onnitelut 200 viestistä:)

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Lainaus:
Taskarihullu: Sitä paitsi en ole ensimmäinen joka tekee uuden kännykkä topicin. Onhan niitä muutkin tehnyt minun lisäkseni niin miksi te eräät valitatte aina minulle siitä?
Koska et opi. Jauhamme tästä kaikille, emme vain sinulle. Tänäänkin olen jo erääseen toppaan linkittänyt vanhemman vastaavan, ja tulen luultavasti tekemään niin vielä pitkään. Miksikö? Siksi että teette jatkuvasti uusia, kun vanhaankin voisi kirjoittaa ja säästää näin tilaa foorumilla. Emme tee tätä ilkeyttämme, yritämme vain pitää paikan puhtaana. Kiitos, toivottavasti ymmärrät ettei tarvitse enää kolmannelle sivulle jatkaa.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat