Olen huomannut, että...

Seuraa 
Liittynyt26.10.2008

No niin. Tänne olisi siis tarkoitus laittaa asioita, joita on huomannut elämässä. Niiden ei tarvitse olla outoja tai erikoisia.

Aloitetaan.

Minä olen huomannut, että kun menemme autolla jonekin, niin ammattikuskit ajavat välillä "hullusti". Jouluna kun tulimme kotiin, tuli lunta ja näkyvyys oli heikko. Ajoimme 80km/h kun nopeusrajoitus oli 80km/h. Sitten kuin puskista täysperävaunurekka menee meistä ohi ylinopeudellea ja huonolla kelillä vielä. Oli siinäkin idiooti.

Toinen asiaminkä olen huoannut, on se, kun täällä kerrotaan todistusarvosanoja, aika moni pärjää koulussa hyvin. Huonoja oppilaita ei juurikaan ole.

Kommentit (3)

Vierailija

Lainaus:
Re: Olen huomannut, että...

cxv - 06.01.10 12:18 (ID 434761) Olen sen ettei viime vuoden viimeistä Aku Ankka lehteä tullut

Meille tuli.

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

Lainaus:
Re: Olen huomannut, että...

cxv - 06.01.10 12:18 (ID 434761) Olen sen ettei viime vuoden viimeistä Aku Ankka lehteä tullut

Kyllä se tuli. Viimeinen numero, joka luukkun kilahti, oli nro.52-53. Jos siis vihoviimeisellä viikolla olisi ilmestynyt numero, olisi vuonna 2009 ilmestynyt 53 norminumeroa.

Olen huomannut, että kun potkaisee jalalla seinää, kannattaa olla kärjistä vahvistetut erikoissaappaat(minulla on sellaiset).:'(

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat