Neiti Näpsä topci

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

täällä voi kertoa neiti näpäsästä

Kommentit (13)

Vierailija

Ankkair, juuri tuollaisia ''niin on'' -viestejä ei kannata kirjoittaa. Ne vain sotkevat foorumin ja muutenkin ovat hyvin tyhmiä. Eli suosittelen lämpimästi, että voisit seuraavalla kerralla jättää tällaisten viestien kirjoittelun väliin. [Muista myös isot alkukirjaimet ja pisteet!]

Mutta itse aiheeseen. Minun lempihahmoni Aku Ankassa taannoin oli neiti Näpsä. (Tiedän, että hänen etunimensä on Sirkku, joten ei tarvitse muistuttaa.) Tiesittekö muuten, että neiti Näpsän koko nimi on Sirkku Nenonilla Näpsä? Entäpä sen, että hän on toiminut sihteerinä jo vuodesta 1909, jolloin Roopen siskot palkkasivat hänet? Mutta, jottei tästä viestistä tule mitään romaania, niin lopetan tähän näin. :D

Vierailija

(korjasin otsikkoa...)

Kumpi muuten on parempi, neiti Näpsä vai se miespuolinen apuri, minkä nimeä en muista (ei Juuso, vaan se toinen)?

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Lainaus:
Re: Neiti Näpsä topic

Ninnu - 07.01.10 03:22 (ID 435736) (korjasin otsikkoa...) Kumpi muuten on parempi, neiti Näpsä vai se miespuolinen apuri, minkä nimeä en muista (ei Juuso, vaan se toinen)?

Tarkoitatko Säästöpäätä?

Neiti Näpsä on ihan hyvä, mutta eniten pidän Juusosta.

Vierailija

Lainaus:
Sohvis: Ankenström on esiintynyt Ankronikassa Roopen hovimestarina, mutta Aku Ankassa Roopen hovimestari on Juuso.

Itse asiassa Juuso esiintyy tasareissa ja Roope-sedissä. Aku Ankoissa Roopella ei ole hovimestaria. Eihän Juuso ole (tietääkseni) ilmestynyt koskaan Aku Ankassa.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Lainaus:
Neiti Näpsä topic

Roope Ankka12 - 08.01.10 05:05 (ID 436847)
Lainaus:
Sohvis: Ankenström on esiintynyt Ankronikassa Roopen hovimestarina, mutta Aku Ankassa Roopen hovimestari on Juuso.
Itse asiassa Juuso esiintyy tasareissa ja Roope-sedissä. Aku Ankoissa Roopella ei ole hovimestaria. Eihän Juuso ole (tietääkseni) ilmestynyt koskaan Aku Ankassa.

Tuo on kyllä totta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat