Huikeimmat taikatemput.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mukava kun tulit vilkaisemaan tätä topicia.Siiiiiiis... suoraan asiaan tämä topic käsittelee laajasti aluetta taikatemput. Kerro mitä hienoja taikatemppuja osaat tehdä,minkälaisia taikatemppuja olet nähnyt ja tiedätkö joitain taikatemppu ohjelmia.Muuten jos haluatte tietää miten tehdään maailman parhaat taikatemput niin katsokaa ohjelma taikatemput paljastuvat se tulee lauantaina kahdeksalta TV viideltä=kanava numero 10. Ikäraja K11

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Olen harrastellut taika temppujen tekemistä jo kauan. Osaan vaikka mitä temppuja mutta lempi temppujani ovat korttitemput tässä muutama lempparini Pikapaljastus (siinä sekoitetaan ensin pakka sitten katsoja valitsee kortin se laitetaan keskelle pakkaa ja sitten minä etsin sen sieltä.) Toinen on Mikä luku sen olen keksinyt itse. Siinä katsoja valitsee kortin. Sitten se laitetaan pakankeskelle. Sitten pakka sekoitetaan. Sen jälkeen katsoja sanoo minkä tahansa luvun 1-10. Sitten tempun tekiä(minä) otan yksitellen sen verran kortteja pakan pohjalta kuin katsoja sanoo ja jos luku olisi ollut vaikka 5 niin se oikea kortti on se viides. Sitten osaan senkin tempun missä nainen sahataan kahtia laatikossa. (se on ihan sika helppo)

Osaan myös muita lukuisia korttitemppuja ja muitakin kuin korttitemppuja mutta en nyt niitä ainakaan nyt tässä ala selittelemään.

Vierailija

En niiin kauheasti harrasta taikomista, mutta ainahan sitä on jokin ässä hihassa ;) "Suurin" taikatemppuni on sellainen, johon tarvinnee narun. Mielellään juuri sen taikanarun, jossa on vaahtomuovitäyte. Ensin kysytään, että "Saatko narun nopeasti solmuun?" naru käsissä. Sitten ´uhrisi´ miettii, että saako hän: "no tota ööh..." :$ Hyödynnä uhrin miettiliäisyyttä, ja nopealla ranneliikkeellä kiepsautat narun solmuun. Se on helppoa, mutta vaikea näin kirjallisesti selostaa. Sitten uhrin miettiessä hihkaiset "näin helppoa se on!" Tadaa. Kaikki tuntevat sinut supersolmuntekijänä! Tai jotain sinne päin... :@ Opin tämän luokkani kanssa, kun "Taikuri-Jari" kyläili koulussamme.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Huikeimmat taikatemput.

Elkku1000 - 06.01.10 06:25 (ID 435361) Minä pidän katoamis tempuista mutta niihin tarvitaan paljon vehkeitä ja ne ovat vaikeita.

Joo ne on vaikeita mutta ei niihin paljon vehkeitä tarvita esimerkiksi jänis on helppo katouttaa hatusta(tosin siihen vähän välineitä tarvitaan.) Mutta kolikon katoamiseen ei tarvita kuin kolikko. (mutta se on aika vaikee) Pidättekö muuten korttitempuista?

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Huikeimmat taikatemput.

akselix - 06.01.10 06:27 (ID 435364)
Lainaus:
Re: Re: Huikeimmat taikatemput. Elkku1000 - 06.01.10 06:25 (ID 435361) Minä pidän katoamis tempuista mutta niihin tarvitaan paljon vehkeitä ja ne ovat vaikeita.
Joo ne on vaikeita mutta ei niihin paljon vehkeitä tarvita esimerkiksi jänis on helppo katouttaa hatusta(tosin siihen vähän välineitä tarvitaan.) Mutta kolikon katoamiseen ei tarvita kuin kolikko. (mutta se on aika vaikee)

Niin ehkä niihin mutta kun kadotetaan ihminen isosta puulaatikosta ja saadaan siirtymään toiseen puulaatikkoon joka ei ole kiinni puulaatikossa johon avustaja menee. Niin siihen tarvitaan pari vehjettä. Muuten tiedääm miten se tehdään ja keksin sen itse. Voin vaikka kertoa sen tempun salaisuudet jos haluatte.

Vierailija

mä ainakin katon sitä taikatemppujenpaljastamis-ohjelmaa mut unohdin kattoo viime jakson (2.1.2010)

voiks joku kertoo mitä siin tapahtu ja miten ne temput suunnilleen tehään?

ps. kerro miten se laatikosta toiseen siirtyminen tehdään, pliis!

Vierailija

Mä osaan tehä taikatemppuja aika hyvin.Mulla on Jokeri pokeri pox-taikasalkku.Ootteko nähny sen tempun kun liina työnnetään sormeen ja sit se katoaa.Paljastuksia on kaksi.Sillä on joko tekosormi tai sit se käyttää sellast pudotinta.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Huikeimmat taikatemput.

Takhu - 06.01.10 06:44 (ID 435405) Mä osaan tehä taikatemppuja aika hyvin.Mulla on Jokeri pokeri pox-taikasalkku.Ootteko nähny sen tempun kun liina työnnetään sormeen ja sit se katoaa.Paljastuksia on kaksi.Sillä on joko tekosormi tai sit se käyttää sellast pudotinta.

Tai sit se työntää sen hihaan silleen taitavasti.

Oon sen nähny. Se on kyl aika amatööritemppu.

Vierailija

oon kattonut taikatemput paljastuvat ohjelmaa.ja osaan 4 korttitemppua,2kolikko temppua,liina tempun,ja levitoida.(ei ole vaikea kunhan harjoittelee jonkin verran.Mun serkku osaa ainakin 10 korttitemppua ja ne on toooosi siistejä(HUOM muistakaa oikea taikuri ei IKINÄ paljasta salaisuuksiaan)

-AF98-

Vierailija

Lainaus:
Re: Huikeimmat taikatemput.

Aku fani 98 - 06.01.10 07:48 (ID 435510) oon kattonut taikatemput paljastuvat ohjelmaa.ja osaan 4 korttitemppua,2kolikko temppua,liina tempun,ja levitoida.(ei ole vaikea kunhan on harjoittelee jonkin verran.Mun serkku osaa ainakin 10 korttitemppua ja ne on toooosi siistejä(HUOM muistakaa oikea taikuri ei IKINÄ paljasta salaisuuksiaan) -AF98-

Niiiiiiiiinpä.

Tali
Seuraa 
Liittynyt13.5.2009

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Huikeimmat taikatemput.

iitsulitiitsuli - 06.01.10 06:41 (ID 435393)

mä ainakin katon sitä taikatemppujenpaljastamis-ohjelmaa mut unohdin kattoo viime jakson (2.1.2010)

voiks joku kertoo mitä siin tapahtu ja miten ne temput suunnilleen tehään?

ps. kerro miten se laatikosta toiseen siirtyminen tehdään, pliis!

Miltä kanavalta se tuli? Jos se tuli ylen kanavilta se on todennäköisesti katsottavissa yle areenassa. Tai jos se tuli neloselta niin sen voi ehkä kastoa ruutu.fi sivulta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat