Kuka on facebookissa AA:n fani?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä oon. Hyvä idea perustaa sellanen.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Lainaus:
Kuka on facebookissa AA:n fani?

Mr Roope Ankka - 08.01.10 04:34 (ID 436784)

En ole Facebookissa AA:n fani.

~Mr R.A.

Sama. En oo kyl Facebookissakaa

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Enpä ole aiemmin ollut facebookissa eli naamakirjassa, koska itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa laittaa kuvia sinne esille itsestäni (tai eihän niitä ole pakko edes laittaa) enkä aio sinne pelkästään tämän asian takia kyllä rekatakkaan.

Oma veljeni on sielä, mutta minua ei kiinnosta ollenkaan :P. En edes tajua miksi sinne piti mennä tekemään Aku Ankan toimituksen mitään profiilia. Onko facebookilla ja aa.fillä jotain yhteistyötä?

Minusta ei ole edes sopivaa, että tällä sivuilla käyvät, jotka osa on vasta todella nuoria menevät paikkaan, joka ei omasta mielestäni todellakaan ole heille tarkoitettu. Anteeksi vain jyrkkä mielipide naamakirjaa vastaan, mutta tälläinen kai minä olen? Vastustan kaikkea tälläistä.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Lainaus:
"Hiidenkirnu": Anteeksi vain jyrkkä mielipide naamakirjaa vastaan, mutta tälläinen kai minä olen? Vastustan kaikkea tälläistä.

Jyrkälle mielipiteelle olisi oikein mukava kuulla jyrkät perustelut ;D En itsekään ko. ilmiötä ole (toistaiseksi..) jaksanut sen suuremmin noteerata, mutta en kyllä näe mitään väärääkään siinä, jos netin kautta haluaa pitää yhteyttä tuttaviin, ystäviin tai esmes toisella puolella maailmaa asusteleviin sukulaisiin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat