Tupu,Hupu ja Lupu- oma lehti ?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä haluaisin heille oman lehden!! Entä te?Tiinu,Liinu ja Leenu! Myös oma lehti!! JEJJEJEJE

Sivut

Kommentit (180)

Vierailija

Tuossa Tupu, Hupu ja Lupu- lehdessä olisi ideaa! Tarinoita riittäisi heistä, ja varmasti moni Ankka- fani ostaisi/ tilaisi sellaista lehteä.

-Antsu95-

Vierailija

Se voisi olla ihan mukavaa. Mutta kyllä minä saan Ankapoka-kiintiön päivittäisessä lehdessä, jos siinä suinkaan on Ankanpoikien haukoja seikkailuja.

Poppi
Seuraa 
Liittynyt28.4.2009

Ei, en halua. Pianhan jokaisella Ankkalinnalaisella olisi oma lehtensä: Juusolla, Teppo Tulpulla, Touholla, Hannulla, Neiti Näpsällä, Riitta Hanhella, Kuuno Kaakkurilla ja monilla, monila muilla. Elikkä en haluaisi Tupu, Hupu & Lupu- lehteä. Niiden tarinoita kyllä muutenkin riittää!

P.S.

Tuolla en tarkoittanut, etten pidä ankanpojista, vaan etten pitäisi heidän lehdestään.

Vierailija

Lainaus:

poppi10 - 09.01.10 04:04 (ID 437762)

Ei, en halua. Pianhan jokaisella Ankkalinnalaisella olisi oma lehtensä: Juusolla, Teppo Tulpulla, Touholla, Hannulla, Neiti Näpsällä, Riitta Hanhella, Kuuno Kaakkurilla ja monilla, monila muilla. Elikkä en haluaisi Tupu, Hupu & Lupu- lehteä. Niiden tarinoita kyllä muutenkin riittää!

P.S.

Tuolla en tarkoittanut, etten pidä ankanpojista, vaan etten pitäisi heidän lehdestään.

;) Heh, ei kai nyt jokaiselle Ankkalinnan hahmolle perustettaisi lehteä, jos Ankanpojille perustettaisiin. Yleensä kuuluisimmille hahmoille perustetaan lehti, kuten Roope- sedälle, Aku Ankalle ;), Iinekselle....

Ja eikös Ankanpojat ole yksiä Aku Ankan kuuluisimpia hahmoja?

-Antsu95-

Vierailija

Lainaus:

poppi10 - 09.01.10 04:04 (ID 437762) Ei, en halua. Pianhan jokaisella Ankkalinnalaisella olisi oma lehtensä: Juusolla, Teppo Tulpulla, Touholla, Hannulla, Neiti Näpsällä, Riitta Hanhella, Kuuno Kaakkurilla ja monilla, monila muilla. Elikkä en haluaisi Tupu, Hupu & Lupu- lehteä. Niiden tarinoita kyllä muutenkin riittää! P.S. Tuolla en tarkoittanut, etten pidä ankanpojista, vaan etten pitäisi heidän lehdestään.

Olen samaa mieltä. Pian kaikilla Ankkalinnalaisilla olisi oma lehtensä, eikä se olisi mikään mukava juttu. Kyllä niitä tarinoita riittää Aku Ankassakin.

Vierailija

Kanatetaan!!!:D

Tupu, Hupu ja Lupu ansaitsevat kyllä oman lehden! SItä paitsi heidän tarinoitaan on aivan liian vähän Aku Ankka-lehdissä, vaikka ne ovat loistavia tarinoita! Minä ainakin ostaisin/tilaisin heidän lehteään jos sellainen tulisi!:D

Omasta puolestani Leenu, Liinu ja Tiinukin voisi saada oman lehden. Heitä näkyy perin harvoi Akkareissa ja Iines-lehtiä ei meillä erityisemmin ole. Pitäisi kyllä hankkia lisää, koska nekin ovat varsin hyviä lehtiä!:)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat