onko kellään ankantekiät8

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

onko sinulla ankatekiät8

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Minulla on tuo kirja kirjahyllyssäni ja todella hyvä kirja on, mutta siinä ei ole harmillisesti Cavazzanon nimikirjoitusta, vaikka sen olisin halunnutkin ja kaikki tarinat olivat mielestäni todella hyvin onnistuneet ja kaikki tarinat luin ensimmäistä kertaa tuosta kirjasta ja tuon kirjan lisäksi minulla on kolme muuta Ankantekijät kirjaa, jotka ovat Ankantekijät 1, Ankantekijät 2 ja Ankantekijät 4.

-mirovil-

Vierailija

Omistan kyllä kyseisen kirjan, se on todella hyvä. Kannattaa hankia, jos Cavazzanosta pitää! Ainoastaan yksi haittapuoli siinä kirjassa on:

Yksi Basil Hiiri-tarina! Ärh... : (

Mutta muuten se kirja on yksinkertaisesti L-O-I-S-T-A-V-A. (=

OP kuittaa.

Vierailija

Minulta tuo kyseinen kirja löytyy ja se on ihan hyvä ja siinä oli yksi huono puoli Basil Hiiri tarina kuten One Piece jo sanoi tilattiin kun se ilmestyi.

Minulla myös kaksi muuta Ankantekijät kirjaa yksi on Daan Jippes ja Carl Barks eli se on Ankantekijät yksi sanon vain että se kannattaa ostaa jos sitä vain jostain vielä saan sain sen yhdellä eurolla joskus kun se oli kirjaston poistojen osastolla ( ja sanon että tuo on ihan totta niille ketkä eivät usko) ja sitten on vielä ankantekijät 2 Romano Scarpa tämä oli suorastaan loistava kirja ja suosittelen sitä kaikille jotka vähänkin tykkäävaät Scarpasta ja sen löysin kipparilta 5eurolla. eli näitä vanhempia ja uudempiakin kirjoja kannattaa etsiä kirpparilta halvalla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat