Oletteko Akuhulluja?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä oon!

Kommentit (10)

Vierailija

No niin no niin! Riita poikki ja nainen väliin... :D

Tämä topic on kyllä vähän turha, mutta jos olet uusi niin et varmasti vielä tiennyt asiaa.

Mutta kyllä, olen Akuhullu! :D:D:D :D:D:D:D:D:D

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

Harkitsisit hivenen ennen uuden keskustelun aloittamista. Onko siitä hyötyä? Edistääkö se luovaa ja asiallista keskustelua? Onko se turha? Onko sellainen olemassa?

Onko tämä topic mielestäsi turha? Varmasti aika monen mielestä on.

Vierailija

Tähän löytää vastauksen nopeasti:

Emme olisi täällä juuri nyt, jos emme olisi Akuhulluja.

~Mr R.A.

Vierailija

Olen jo alusta asti pyörinyt täällä, ja muuteski olin rekisteröitynyt vähän aikaa sitten, joten eilen mä tein vasta ensimmäisen keskustelun ja tänään jatkoin. Eihän kaikki voi tietää mihin kansioon pitää laittaa se keskustelu ja heti sanoa että tää on muka väärässä paikassa. Eihän kaikki voi sitä tietää!

Vierailija

Siis aivan turhaa!!!Mutta ymmärrän kyllä että olet kuitenkin aika uusi,kyllähän minultaki meni jonkun verran aikaa kuin opin olemaan täällä kunnolla.

Eli se on helppoa hae vain sitä siitä haku jutusta eli:Haet sitä topicin hakusanaa mitä olet juuri tekemmässä.Jos sieltä tulee hakuja niin älä tee sitä topiccia,jos ei tule niin teet.Mutta muista!Mieti vielä sitä sinun uutta topicciasi ennen kuin teet!Sitä myötä sinusta tulee vielä parempi käyttäjä kuin me!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat