Mitä teette koulussa kun ei ole mitään tekemistä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä ainakin piirrän Akuja ja muita tyyppejä.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

No ehkä se syö salaa.

Mutta mä vaan... mietin jotain ihan outoa ja pienempänä piirtelin pyyhekumiin hymynaamoja!

Vierailija

Meen omii ajatuksii. Mut on vaikee men ku ope kysyy heti siit mitä se on puhunu sen jälkee ku se on puhu loppuu

Vierailija

Eihän koulun kaltaisessa paikassa voi olla sellaisessa tilanteessa, että ei ole tekemistä. Minä ainakin seuraan opetusta koko ajan, ja kuuntelen, mitä opettaja sanoo.

Ruokailun jälkeen syön aina 2-3 ksylitolipurukumipalaa, se on juuri sopiva määrä. Haluan hampailleni vain hyvää.

;)

~Mr R.A.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Niin eihän koulussa (ainakaan oppitunneilla) voi olla tilannetta milloin ei ole mitään tekemistä. Jos ei jaksa opettajaa kuunnella, voi lukea vaikka oppikirjaa. Itse ainakin selailen oppikirjaa,jos ei ole muuta tekemistä, mutta harvemmin oppitunneilla niin tylsää on.

Vierailija

Lainaus:

sebu45 - 12.01.10 12:55 (ID 440103)

No tietenkin kuuntelen opettajaa!Haluanhan minä muutakin oppia kuin mitä oppinut!

Mutta tässähän kysytään että mitä teette koulussa kun ei ole mitään tekemistä,luen aku ankkoja niitä on laatikollisia.

Vierailija

Riippuu ollaanko sisällä vai ulkona. Jos ollaan sisällä, niin luen akkaria. Jos on oppitunti, yritän keskittyä opettajan juttuihin, mutta usein luen jotain ihan muuta oppikirjasta ja jos ollaan ulkona, niin ajattelen jotain tai menen vaikka rekille istumaan. (Talvella onkin helppoa mennä rekeille kun ei tarvitse jonottaa.)

Vierailija

Kyllä minä opettajia kuuntelen, mutta jos he eivät mitään selitä, tai selittävät omiaan, niin mietiskelen omia juttujani, lepäilen, tai joskus pureskelen purkkaa. Ja kyllä meidän koulussa vielä ainakin saa purkkaa pureskella, mutta oppitunneilla ei niin paljon. Yleensä kyllä kuuntelen opettajia. Smallakin voin rentoutua, kun kuuntelen jonkun open omia tylsiä juttuja, eikä tämä sillä hetkellä varsinaisesti opeta mitään.

Vierailija

Lainaus:

TaikaViitta432 - 11.01.10 05:16 (ID 439673) Mä ainakin piirrän Akuja ja muita tyyppejä.

sama täällä

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat