Mitä te luette

Seuraa 
Liittynyt21.11.2008

Jos teillä luetaan vaikka Roope-setää, Aku Ankka extra, Iinestä, taskareita tai Ankkaa yleensäkkään (TOTTA KAI) kertokaa ihmeessä.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Mun isäpuoli luki ennen Aku Ankkaa, mutta nyt lukee Tarzania. Elikkä kun hän tuli meille asumaan ( isäpuoli) minä luin kirjoja ja hän Aku Ankkoja. Osat ovat vaihtuneet sillei että mä luen Aku Ankkoja ja hän kirjoja. Hauska tapaus!

Vierailija

Luen näitä kaikkia: Aku Ankkoja, (myös vanhat ja Ekstrat) Roope-setiä, taskukirjoja, (niitäkin myös vanhoina, Jumbot, Teemat ja Aikakoneet) Vuosikertoja, Sudenpentujen käsikirjoja, (joitakin) Aku-paloja, Satasivuisia, kirjoja ja Kovakantisia. Ainoita Aku Ankkoja mitä EN lue ovat Parhaat Paloja, (onko se kirja?) Ankantekijöitä, (joita vois ostaa) Iineksiä, (omistan vain 2 jotka ostin silloin kun niissä oli se tarina Roopen ja Riitan häistä) Ankalliskirjastoa ja joitakin "ylimääräisiä" julkaisuja. Mm. Ihan ankkana ja Dragonlords. :)

Vierailija

Mä luen Roope-setiä,Aku Ankkoja,Aku ankka extroja,Don Rosan psrhaita,Ankkojen maelman historioita ja taskareita.

HVH on puhunut.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat