Taskarin parhaat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Nyt on kaupoissa uusi neliosainen Taskarin parhaat-kirja joka sisältää taskarin kokoisen kirjan,jossa on 70-luvun parhaat tarinat. Mukana myös keräilykansio,johon voit laittaa kaikki Taskarin parhaat-kirjat. Kirjan toiset osat tulevat: Taskarin parhaat 2 ilmestyy 13.4

Taskarin parhaat 3 ilmestyy 1.6 sekä Taskarin parhaat 4 ilmestyy 3.8.

Sivut

Kommentit (63)

Vierailija

Minulla on taskarin parhaat ensimmäinen osa ja aion ostaa muutkin kun ne ilmestyy, sillä se on todella hyvä kirjasarja ja hntakaan ei nyt ole mikään älyttömän kallis ja ensimmäisestä osasta en ollut lukenut ennen yhtä ainuttakaan tarinaa, joka on hyvä, sillä muuten tietäisi mitä siinä tarinassa tapahtuisi jo ennestään.

-mirovil-

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Anteeksi vaan partajussi5, Menin vähän aikaa sitten tekemään samanlaisen topicin, kun en tiennyt että tällainen topic on jo olemassa. No mutta joka tapauksessa ostin eilen sen ensimmäisen osan, ja olihan se todella hyvä niin kuin odotinkin!

PS: Minulla on myös uusin taskari.

Vierailija

Joo huomasin tuon kirjan kaupassa ja teki mieli ostaa se mutta ei ollut riittävästi rahaa. kyllä minä sen vielä ostan! Mitäköhän tarinoita siinä on?

Vierailija

Lainaus:
Re: Taskarin parhaat

Sakarisokeri - 15.01.10 03:28 (ID 442645) Joo huomasin tuon kirjan kaupassa ja teki mieli ostaa se mutta ei ollut riittävästi rahaa. kyllä minä sen vielä ostan! Mitäköhän tarinoita siinä on?

Ainakin siinä sanottiin että siinä on kaikki taskarit tähän mennessä.

Vierailija

Eilenhän se tuli ostettua kun illalla tulin fudistreeneistä. Vielä en ole lukenut sen tarinoita, mutta selasin sen läpi ja kuten ajattelinkin se on täynnä italialaisten tekemiä tarinoita kuten Scarpaa. Pitäisi viikonlopun aikana lukea läpi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat