Milloin tai miten sait tietää Aku Ankka lehdestä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Otsikko kertoo kaiken. Tässä siis kysytään: milloin tai miten sait tietää Aku Ankka lehdestä?

Minä sain tietää veljeni kautta joka oli taannoin täällä sivustoilla käyttänä kai. Sain tietää Aku Ankasta joskus......7-8 vuotiaana tai aikaisemmin. Sen jälkeen rupesin piirtämään ankkoja. Ne ei näyttänyt silloin oikein järkeviltä.En tiedä on tämmöistä topiccia jo, mutta en ole ainakaan nähnyt samanlaista täällä tai en ole vastannut semmoiseen jos on ollut. Siksi en varmaan en ole huomannut jos on ollut.

Oho muuten! tänään on mun nimipäivä eli 14.1 !!!!

VAU!

Minun serkuillekkin on tullut Aku Ankka jo kauan sitten, mutta he ovat jo niin vanhoja että he eivät enää lue Aku Ankkaa. :(

Sivut

Kommentit (22)

Ruuga
Seuraa 
Liittynyt14.1.2010

Noh itse sain tietää Akkareista.. Tai oikeastaan en muista milloin. Ehkäpä joskus eskarissa, koska silloin katselin paljon lehtien kuvia parhaan kaverini luona, koska meille ei oltu kuin tilattu Roope-Setiä.

Ainiin! Roope-Setä lehteä ollaan tilattu niin kauan kuin olen elänyt. =) Tai ainakin niin luulen.

Vierailija

Isäni oli jo tilannut Aku Ankkaa vaikka kuinka kauan, en edes muistakaan sitä. Isä luki Akkareita minulle pienenä ja sama tilaus on todennäköisesti edelleen menossa.

~Mr R.A.

Vierailija

Tiesin aika nuorena mutta en ollut vielä silloin kiinnostunut Aku Ankasta. Nyt olen :) Ainakin enemmän kuin silloin joskus.

tomi98
Seuraa 
Liittynyt10.8.2009

Meille tuli aku ankka joskus kun olin 3v en silloin osannut lukea vaan sisko ja veli luki sillon mutta kun olin 5 v mua alko kiinnostaa aku ankka vaikka katoin kuvat ja koitin lukea jonkin verran.

Mutta sitte meille ei oo tullu 2003 luvulla tai 2004 mut sitku opein 2005 lukemaan nii meille tilattiin se.

Vierailija

Aku Ankka on ollut elämässäni syntymstäni saakka. Aku Ankka tuli äidille ja isille silloin kun olin ihan pieni.

Vierailija

No en kyllä osaa päivämäärää sanoa....;)

Ainakin niin kauan kuin muistan, olen ollut tekemisissä Ankkojen kanssa. Ja Akkari on tullut meille jo ennen syntymääni, isosiskolleni, mutta nyt Akkari tulee minun nimelläni.

-Antsu95-

Vierailija

Minulle ruvettiin tilaamaan Roope-setää, kun synnyin. Kolmevuotiaana, kun minulle ruvettiin tilaamaan Aku Ankkaa Roope-sedät peruttiin. Varhaisin muistoni on Aku Ankasta on, kun minulle tuli ensimmäinen Akkarini vuonna 2001 hain sen postilaatikosta, huomasin, että se oli pikkaisen revennyt nurkasta niin minulle tuli kauhean paha mieli, mutta kun se teipattiin olo oli sitten jo hyvä. Se on varhaisin muisto Aku Ankka lehdestä.

AKU-97

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat