Nokia Topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kertokaa mielipiteitä Nokia tuotteista. Minulla on vain hyvää sanottavaa Nokiasta mutta jos muilla on jotakin muuta sanottavaa sanokaa.

Sivut

Kommentit (111)

Vierailija

Nokian tuotteet ovat hyviä,mutta älä lähetä uutta viestiä toisen jälkeen koska sinähän voit laittaa kaikki samaan.Eli kaikki yhteen viestiin ei kahta.

Ymmärsitkö?

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

Lainaus:
Re: Re: Re: Nokia Topic

:Daku:D - 15.01.10 06:37 (ID 442925) Vaatemerkki vai Puhelin-merkki?

Aloitusviestissä ei erikseen mainittu, joten voit tällä hetkellä puhua vapaasti kummastakin.

Itselläni ei ole mitään pahaa sanottavaa Nokiasta, paitsi muutamasta pyörän kumista ja kuulokkeista.

Ps. Jos topic tarkoittaa Kännykkä merkkiä topic olisi kuulunut kännykkä-topiciin.

Vierailija

Niinpä lukkoon vaan tämäkin. Mutta onhan ne ihan hyviä mullakin on Nokian kännykkä mutta ne temppuilee aika usein. (h)

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Minä käytän/ostan paljon Nokian tuotteita. Lähinnä kännyköitä ja kumisaappaita. Nokia on hyvä merkki ja itse olen ollut aina tyytyväinen siihen. Ei ole ollut valittamista. Ja maailmallakin,jos ihmisiltä kysyy,että mitä tiedät Suomesta?, niin aika yleinen vastaus on,että Nokia. Nokian tuntevat kaikki ja kaikki osaavat yhdistää sen Suomeen. Se on hieno juttu se.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nokia Topic

Taskarihullu - 16.01.10 05:32 (ID 443550)

Tarkoitin yleisesti Nokian tuotteista. En pelkästään kännyköistä. Ja Anteeksi edellä oleva tuplapostaus.

Kai tiesit, että kännyköitä tekevä Nokia on ihan eri yritys, kuin kumisaappaita tekevä Nokia?

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Lainaus:
djlordi: Kai tiesit, että kännyköitä tekevä Nokia on ihan eri yritys, kuin kumisaappaita tekevä Nokia?
Kai lordikin tiesi että elektroniikkaa valmistava Nokia tekee muutakin kuin kännyköitä? : D Kaikkea löytyy Mediamaster-digiboksista (joita ei kai tosin ole enää vuosiin valmistettu) tietokoneen monitoreihin (joita ei kai enää tee niitäkään...). Joka tapauksessa Nokialta löytyy kyllä muutakin kuin luureja, se on varma. En itse Nokiasta juuri piittaa, "Made in China" ja muuta mukavaa. Kai ne vielä Suomessa suunnitellaan, mutta edes käyttöliittymän suomennos ei ole kotimainen, joten hei pientä rajaa tähänkin "kotimaisuuteen". Itse diggaan Samsungista, Nokian kapulat kestävät nykyisin sen pari vuotta ja hajoavat atomeiksi pakottaen uuden ostoon, se tuli todettua amisaikoina. Ainokainen Nokiani on ollut joskus kymmenisen vuotta sitten 6150, ja toimii vieläkin varakälättimenä. Niitä vanhoja luotettavia nokialaisia, nykyisin lähinnä säälin pikkubroidia joka saa kuulla koulussa kuinka "Nokia on maailman paras kännykkämerkki ja Samsungin (jopa EISA-palkitut) luurit eivät ole puhelinta nähneetkään". Tosin samat jannut väittivät myös Nokian keksineen kosketusnäytön... : DDD

Vierailija

Juu, itsekin omistan Nokian kännykän, mutta en vain muista minkä merkkisen. Ja lisäksi kännykästäni on loppunut akku, mutta samsunkin on hyvä känny.

Vierailija

Lainaus:
Re: Nokia Topic

Vaa_ri - 17.01.10 01:12 (ID 444172)

...joka saa kuulla koulussa kuinka "Nokia on maailman paras kännykkämerkki ja Samsungin (jopa EISA-palkitut) luurit eivät ole puhelinta nähneetkään".

Aivan samaa mieltä. Luokallani kaikilla muilla on Nokian kännykät, paitsi minulla. Samsung s5230 löytyy taskusta ja olen siihen erittäin tyytyväinen. Nokiaa toitotetaan myös minun koulussani parhaaksi kännykäksi. Itse en todellakaan ole sitä mieltä. Olen katsonut kavereitteni ja sukulaisteni toilailuja nokialaisten puhelimien kanssa, ja tullut siihen johtopäätökseen, että en aio hankkia sen merkkistä puhelinta.

M-A

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Nokia Topic

Minttu-Alisa - 17.01.10 02:54 (ID 444289)
Lainaus:
Re: Nokia Topic Vaa_ri - 17.01.10 01:12 (ID 444172) ...joka saa kuulla koulussa kuinka "Nokia on maailman paras kännykkämerkki ja Samsungin (jopa EISA-palkitut) luurit eivät ole puhelinta nähneetkään".
Aivan samaa mieltä. Luokallani kaikilla muilla on Nokian kännykät, paitsi minulla. Samsung s5230 löytyy taskusta ja olen siihen erittäin tyytyväinen. Nokiaa toitotetaan myös minun koulussani parhaaksi kännykäksi. Itse en todellakaan ole sitä mieltä. Olen katsonut kavereitteni ja sukulaisteni toilailuja nokialaisten puhelimien kanssa, ja tullut siihen johtopäätökseen, että en aio hankkia sen merkkistä puhelinta. M-A

Minun isälläni ja isoveljellä on Samsung s5230. Ja meidän koko luokalla on Nokiat ja samat pinkoodit. Itse sain vasta viime kesänä Nokian synttärilahjaksi.

Tali
Seuraa 
Liittynyt13.5.2009

Lainaus:
Re: Re: Re: Nokia Topic

Kolmas Caballero - 17.01.10 02:58 (ID 444296)

Lainaus:
Re: Re: Nokia Topic

Minttu-Alisa - 17.01.10 02:54 (ID 444289)
Lainaus:
Re: Nokia Topic Vaa_ri - 17.01.10 01:12 (ID 444172) ...joka saa kuulla koulussa kuinka "Nokia on maailman paras kännykkämerkki ja Samsungin (jopa EISA-palkitut) luurit eivät ole puhelinta nähneetkään".
Aivan samaa mieltä. Luokallani kaikilla muilla on Nokian kännykät, paitsi minulla. Samsung s5230 löytyy taskusta ja olen siihen erittäin tyytyväinen. Nokiaa toitotetaan myös minun koulussani parhaaksi kännykäksi. Itse en todellakaan ole sitä mieltä. Olen katsonut kavereitteni ja sukulaisteni toilailuja nokialaisten puhelimien kanssa, ja tullut siihen johtopäätökseen, että en aio hankkia sen merkkistä puhelinta. M-A

Minun isälläni ja isoveljellä on Samsung s5230. Ja meidän koko luokalla on Nokiat ja samat pinkoodit. Itse sain vasta viime kesänä Nokian synttärilahjaksi.

Täh? Samat pin-koodit.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat