Sopisiko Teidän mielestänne Aku Ankkaan väkivalta?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minun mielestäni ei. Perustelkaa sitten myös vastauksia vaikka en itse perustellut :D

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Ei minun mielestä sovi,mutta välillä siinä on vähän semmoista nyrkkien heilutusta tai ainaskin joissakin sarjoissa niin sanotaa esim:Haluatko nokkiisi?Eli niin kuin noin.

Vierailija

Aku Ankkaan ei voisi soveltaa väkivaltaa, sillä lehti on tarkoitettu pienimmillekin sopivaksi luettavaksi. Tämä topic on turha joten sanoisin että tämä pitäisi pistää lukkoon.

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

Ésim. vanhoista taskareista tuttu tyyli olisi hyvä, eli roope huitoo Akua hakulla ja muuta. Nissä samaisissa taskareissa myös Roope ampuu Akun tankkia oman tankin kanuunalla. Myös nykyisisssä sarjoissa mm. vaikka Akú, Roope, tai joku muu hahmo voidaan kolkata takaapäin ja Roopella on kanuuna toimistossaan, jolla hän ammuskelee epämieluisia vieraita. Aku Ankan väkivaltaa vastustavat voisivat miettiä, millainen paikka Ankkalinna olisi ilman minkäänlaista väkivaltaa, jota monet tuntuvat vastustavan.

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

Ésim. vanhoista taskareista tuttu tyyli olisi hyvä, eli roope huitoo Akua hakulla ja muuta. Nissä samaisissa taskareissa myös Roope ampuu Akun tankkia oman tankin kanuunalla. Myösnykyisisssä sarjoissa mm. vaikka Akú, Roope, tai joku muu hahmo voidaan kolkata takaapäin ja Roopella on kanuuna toimistossaan, jo´lla hän ammuskelee epämieluisia vieraita. Aku Ankan väkivaltaa vastustavat voisivat miettiä, millainen paikka Ankkalinna olisi ilman minkäänlaista väkivaltaa, jota monet tuntuvat vastustavan.

//Sori tuplaposti, kone pisti sen kahdesti, vaikka painoin yhdesti.

Vierailija

Mun mielestä siihen sopii semmonen sarjakuva väkivalta mutta ei sellanen että PUM PUM JA RÄISKIS PÄM!!! Niin että veri lentää.

Vierailija

Lainaus:
Re: Sopisiko Teidän mielestänne Aku Ankkaan väkivalta?

sebu45 - 15.01.10 06:22 (ID 442902) Ei minun mielestä sovi,mutta välillä siinä on vähän semmoista nyrkkien heilutusta tai ainaskin joissakin sarjoissa niin sanotaa esim:Haluatko nokkiisi?Eli niin kuin noin.

Olen samaa mieltä.

Vierailija

Ei sovi! Tietenkin semmoinen että Roope hakkaa Akua kävelykepillä on ihan suotavaa ja hauskaakin, mutta (niin kuin axelix sanoi) ei mikään "veri lentää" juttu ole hyvä. Pienet lapsetkin lukevat Aku Ankkaa, eikä siis olisi mitenkään hyvä, että siinä olisi pelkää ampumista yms.

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Turha on juu, mutta vastaan silti. Nykyinen väkivallan määrä ankoissa ja hiirissä on asiallisella tasolla, ja kun huomioidaan sen laatu, en näe mitään syytä muuttaa kaavaa. Verta en muista nähneeni, vaikka se onkin mainittu moneen kertaan jonkin onnettumuuden tai vastaavan yhteydessä. Otetaan nyt huomioon julkaisujen kohderyhmä, sillä esimerkiksi selvästi synkemmät Taikaviitta 2000 -sarjat sisältävät väkivaltaa paljonkin, ja joissain tarinoissa hahmoja on jopa kuollut. En kuitenkaan näe tätä ongelmana, Aku Ankka ja monet muut julkaisut riittänevät sellaisille jotka eivät voimakkaampaa toimintaa halua lukea. Nythän puhuttiin sitä paitsi nimenomaan Aku Ankasta, jossa väkivalta on hyvän maun rajoissa.

onninho
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Re: Sopisiko Teidän mielestänne Aku Ankkaan väkivalta?

akselix - 15.01.10 07:15 (ID 442973) Mun mielestä siihen sopii semmonen sarjakuva väkivalta mutta ei sellanen että PUM PUM JA RÄISKIS PÄM!!! Niin että veri lentää.

Aivan näin:)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Sopisiko Teidän mielestänne Aku Ankkaan väkivalta?

Merimaria - 15.01.10 07:28 (ID 442997) Ei sovi! Tietenkin semmoinen että Roope hakkaa Akua kävelykepillä on ihan suotavaa ja hauskaakin, mutta (niin kuin axelix sanoi) ei mikään "veri lentää" juttu ole hyvä. Pienet lapsetkin lukevat Aku Ankkaa, eikä siis olisi mitenkään hyvä, että siinä olisi pelkää ampumista yms.

Niin.

Aku Ankkaan ei missään nimessä saa tulla väkivaltaa, sitähän lukevat esim. jo 7.vuotiaat (minä luin ainakin 7 vuotiaana Akkaria)

Vierailija

Minunkin mielestäni Roope jahtaa Akua nuijalla on ihan hauskaa ja salittavaa. Mutta ei sellainen missä tullaan ampumaan ja Akun pää irtoaa. Minun mielestäni sarjakuviin sopii humoristinen väkivalta (edellä mainittua). Mutta minun mielestäni Ankka tarinat olisivat aika tylsiä jos niissä ei tapahtuisi mitään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat