50 luku

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Muistan itseni varhaisnuorena tuolloin viiskyt luvulla kun vanhempani tilasi meille lapsille AKUANKAN. siitä miltei "tapeltiin" kuka saa lukea lehden ensin.

Mutta kyllä aku ankka kelpaa näin vanhempanakin luettavaksi missä ja milloin vain. Itse ainakin luen sen aina kun vain käteeni sen saan. häpeä tunnustaa ettei tällähetkellä minulle sitä tule mutta lupaan parantaa tapani ;)

Kommentit (12)

Vierailija

Jahas. Näytät olevan uusi käyttäjä tervettuloa vaan. Viiskyt lukua en ite muista kun synnyin yheksäkyt luvulla :D mutta kyllä siitä akkarista silti tapellaan aina.

Vierailija
Seuraa 
Liittynyt22.2.2009

Tervetuloa vaan! Vaikutat aika iäkkäältä viestin perusteella! Jännä, kun vanhempaakin polvea löytyy!

Viisikymmen-luku on minulle aika tuntematon asia, koska synnyin 40 vuotta sen jälkeen. ;D Meillä ei juuri siskoja taikka veljiä ole, mutta siitä varmaan tapeltaisiin rajusti. Akkari onkin todella kuuluisa ja hyvä, vai sanoisinko mahtava lehti! Mitähän maailma olisi ilman sitä?

//Oliko tämä taas niitä käyttäjiä, jotka käytvät sivuilla yhdesti, ja palaavat vuoden päästä takaisin?

Vierailija

Todella todella todella kuuluisa meillä tapellaan vieläkin akkareista kun mul on veli

PS:Tervetuloa aku ankka sivuille

Vierailija

en tiiä kyl mitää 50-luvust ku oon syntyny 90-luvul. melkää ei oo sisaruksii(iha hyvä vaan)ja oon samaa mieltä Rankku08 kans siitä että akkari on mahtava lehti!

tervetulo onnittelut myös multa. mä oon muutes itekki uus tääl

Vierailija
Seuraa 
Liittynyt22.2.2009

Lainaus:
kivipuro - Jos ei nyt ihan meillä tapella, mutta kun tyttäret tulee käymään niin riitely siitä tulee ;)

Kaverini serkkutytöt ovat juuri samanlaisia; Löytävät jotain, ja riitelevät siitä niin, että koko homma menee repaleiksi. Mitä iloa siitää enää on?

Vierailija

On se luoja ja autuus aina aamuisin kun sulkeudun kahvin ja akuankan kanssa vessaan ;) ajatelkaapas sitä hiljaisuutta kun saa rauhassa keskittyä myös AKU ANKKAAN *naur* jesss!

Vierailija

Minullakin on joskus ollut riita pikkusiskoni kanssa kumpi lukee ensin Akkarin. Ja muuten hyvä että täällä vanhempaakin ikäpolvea löytyy.

Vierailija

Jooh, meillä ei ole niinkään pikkusiskon kanssa tappelua Akkarista, mutta äidin kylläkin. Aina nahistellaan kumpi lukee Ankan ekaks, minä vai äiti. Yleensä joudun kyllä luovuttamaan ja antamaan lehden hänelle.

Katsoppas, muitakin liikkuu, jotka ovat innostuneet vessassa lukemisesta. Minunkin on aina pakko napata nopeasti joku Akkari mukaan, tai pahimmassa tapauksessa vaikka ''Kauneus & Terveys'' jos ei Akkaria löydy. Hehhee : D

Tervetuloa muuten näille sivuille Kivipuro! Mukavaa, kun tulee iäkkäämpiäkin ihmisiä tänne Aku Ankoista keskustelemaan (Mikä ettei muustakin) Mutta toivottavasti viihdyt meidän joukossamme! : D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat