Salkkarit-remixit.

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

JOS SINULLA EI OLE KUNNON ASIAA AIHEESTA, OLE VASTAAMATTA::::::::::::.

Mitäs pidätte?Minulla on oikea villitys.Hehe, kertoisitteko mielestänne parhaat?

Minun top.

1.SeppoPingut

2.MaD:in tekemät

3.Lego ismo vs lego Seppo

4.Ismo soittaa pilapuheluita pitserioihin

5.Oma ainokainen.

PS: EN MUUTEN EDES SEURAA SALKKAREITA.

PSS.Jos MaD luet tämän, niin sanohan mistä saisi niitä äänitteitä?Niitä on niukasti..

Kommentit (8)

Vierailija

MRA, olet palannut!

Mutta asiaan: Salkkareiden remixit ovat hyviä, ja vain kolme ihmistä youtubesta osaa tehdä niitä: Scuderia, Linkin ParkFIN ja Nuusika. Paras remx on joko Seppo on bi tai Seppochu.

-Aleksi - tänään tässä ja nyt!

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Lainaus:
MRA: Ei kai Scuderia ole kanssa jotain MaDin porukkaan kuuluvia?
Itse asiassa scudereria on MaD... Scuderia on italiaa ja tarkoittaa kilpatallia, mutta MaD on vääntänyt siitä itselleen oman nikin.

Osa Ismo-pätkistä on ihan katsottavia, siitä syystä että inhoan salkkareita. : D Nuusikalla on parhaat remixit, Protect your Ismo jäi aikanaan amiksessa porukan näitä soittaessa päähän. En näitä kuitenkaan juuri katso, mitä nyt joskus saattaa uuden bongatessaan vilkaista mikäli jaksaa.

Joskus löysin netistä Ismo soundtablen, joka oli kokoelma Ismo-repliikkejä nappuloina ryhmissä. Tämä hävisi muutaman viikon sisään, ei löydy enää mistään.

MeRakastammeAnkkaa
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Vaari miten löysit, sanohan niin kaivan esiin!!

____________________________________________________________________________________________________

MRA: Ismo is my name, and my best frendi is Seppo.

Vierailija

Doomismot ovat hyviä, kuten myös Seppo-Pingut, Lego-Ismot ja Rölli-Ismot.

Distrancen ja nuusikan kappaleet ovat loistavia, paras niistä on "Mun nimi on Laitela".

"No niin! Aaa chajajajajajjachaaa!"

~Mr R.A. -aina loppuun asti

Vierailija

Salkkariremixien suosio ei ole nykyisin sitä, mitä se oli esim. vuosi sitten. Noin 2-1 vuotta sitten tuli aika aktiivisesti katottua noita Ismo-remixejä, mutta innostus niitä kohtaan on nyt hieman laantunut. Toki mä vielä nykyisinkin niitä joskus kattelen, tosin harvemmin kuin ennen.

Mulla oli mun vanhalla YouTube-accolla parhaimmillaan yli 30 Ismo-remixiä, mutta mä poistin sen accountin hetken mielijohteesta joskus viime vuoden elokuussa (en jaksa selittää syitä) ja nyt mulla on muutama Ismo remixi mun nykyisellä käyttäjällä, tosin ne remixin ei ole läheskään sen tasosia, mitä ne mun vanhemmat oli.

Joinain aikoina Ismo-remixit oli kiinnostavampia kuin itse Salkkarit, muttä nykyään mun mielestä Salkkarit (tv-ohjelma) on kyllä parempi.

IsmoLaitela.com'sta tosiaan saa niitä soundeja, ja jos nyt sattuisi käymään niin ettei niitä mistään löytyisi, niin ainahan voi käyttää tietokoneen vanhaa kunnon ääninauhuria. :D

Ainiin, ja tällä hetkellä parhaimpia remixaajia ovat kai PottuThegod, Gigaattorimies, ja öh... pari muuta. :D Ennen tuli aktiivisesti katottua Kujamonin, Nuusikan ja Distrancen videjä mutten niitä enää nykyisin katso.

Toki myös Scudereria on ihan hyvä remixaaja. :^D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat