Onko ongelmia?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämän topicin idea on se että ensimmäinen käyttäjä sanoo ongelmansa(jos ei ole niin ei osallistu tähän topiciin)ja seuraava yrittää keksiä ongelmaan ratkaisun ja laittaa oman on gelmansa.Onko epäselvyykiä?aloitetaan. Minun ongelmani on se että mikään ei suju

Kommentit (3)

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Eikö ole aika törkeää sanoa esim. "Jos ei ole niin ei osallistu topaan", topicin pitäisi olla sen verran laaja aiheeltaan että kaikki voisivat vastata ja keskustella aiheestaan. Tämä on liian kiireinen topic ja susta huomaa että nää vaan niskoittelet. Saako kysyä minkä ikäinen olet?

-Affe A. Apina ja Removeto OY

P.S. Lukkoon!

// Huomaa tänkin topicin tason kun ALOITUSVIESTI on lyhyempi kuin minun viestini..

Vierailija

siitä vaan kysyt mutta vastaa en.Enkä välitä kuinka hyvänä tätä topicia pidätte.Ja mitä itse vastaisit jos ongeklmaa ei ole.tee itse parempi noin lyhyessä ajassa.Ja tästä hyvästä en enää ikinä osallistu tekemiisi topiceihin.

Vierailija

Aika tiukkaa sanan vaihtoa.

No minusta kuitenkin tämä topic voi auttaa moneen ongelmaan. Ehkä. No koillaan!:D

tarkanmarkanvartijan ongelmahan on siis se että mikään ei suju vai?

No tässä minulta pari vinkkiä.

Ehkä sinulla sujuu osa asioista, mutta koska ne sujuvat aina paremmin kuin toiset enää edes huomaa niitä vaan pidät niiden sujuvaa tilaa normaalina. Tai ehkä sinulla on vain vähän epätoivoinen päivä. Tai sitten sinulla ei todellakaan suju mikään ja näin ollen sinun pitää yrittää saada ne sujumaan. Alkajaisiksi voisit varmistaa että teet läksysi kunnolla ja luet lukuläksysi. Jos sen jälkeen koulussa jokin asia ei suju kyseessä täytyy olla kavereiden ja sinun väleissä tai luokan tai vaikka koko koulun ilmapiirissä. Ala tutkia asiaa rauhallisesti ja järjestelmällisesti. Lähesty ongelmasi ydintä ja koita pohtia miksi mikään ei tunnu sujuvan. Näin ollen löydät aika varmasti ratkaisun ongelmaasi.

Jos kyse ei ole koulusta vaan vaikka harrastukseen liityvästä asiasta niin lähesty asiaa samalla tavalla. Olen itse ainakin ratkonut monta ongelmaani samalla tavalla ja usko tai älä niin ongelmai ovat selvinneet aika hyvin!

Sitten minun oma ongelmani, joka voi kuulostaa pieneltä, mutta isomman aikavälin kanssa se on suorastaan häluyttävää.

Minulla on suuri ongelma nimittäin siitä että suhtaudun melkein kaikkeen liian kevyesti. En ole monenkaan vakavan asian kanssa vakava vaan hymyilen, nauran ja ohitan vakavan ja joskus jopa tärkeän osan asiasta. En tiedä miten voin saada itseni suhtautumaan muutamiin asioihin vakavasti. Toivon että te muut käyttäjät voitte auttaa minua tässä pulmassa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat