Kirjoita seuraavaksi...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tässä topicissa saat melkein päättää mitä seuraava käyttäjä sanoo esim:

käyttäjä1. Seuraava käyttäjä tekee lauseen jossa pitää mainita Aku Ja Iines.

käyttäjä2. Aku ja Iines menevät yhdessä ravintolaan. Seuraava käyttäjä tekee lauseen jossa mainitaan pormestari pösö.

Elikkä saat sanoa mitä seuraavassa viestissä tulee mainita. Alkaa nyt!!!

Seuraavan käyttäjän tulee mainita viestissään Akusta ja Hannusta.

Kommentit (8)

Vierailija

Lainaus:
Re: Kirjoita seuraavaksi...

Af1 - 18.01.10 05:02 (ID 445224) Olipa kerran Aku, joka meni Hannun topiciin ja sanoi: "LUKKOON!!!"

Onko tämä taas niitä smell fak Elkku viestejä? Eli niitä viestejä joissa yritetään härnätä minua. Olen joustava käyttäjä mutta melkein jokaisessa tekemässäni topicissa näen sinun sanovan LUKKOON!! Ja se ei tunnu mukavalta

Ja tämä on ylläpidolle. tällä viestillä yritän vain saada Af ykkösen ymmärtämään että en pidä ainaisista LUKKOON viesteistä.

Next: Seuraavassa viestissä tullee mainita Tupu,Hupu&Lupu.

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

Lainaus:
Kirjoita seuraavaksi...

Elkku1000 - 18.01.10 06:28 (ID 445334)
Lainaus:
Re: Kirjoita seuraavaksi... Af1 - 18.01.10 05:02 (ID 445224) Olipa kerran Aku, joka meni Hannun topiciin ja sanoi: "LUKKOON!!!"
Onko tämä taas niitä smell fak Elkku viestejä? Eli niitä viestejä joissa yritetään härnätä minua. Olen joustava käyttäjä mutta melkein jokaisessa tekemässäni topicissa näen sinun sanovan LUKKOON!! Ja se ei tunnu mukavalta Ja tämä on ylläpidolle. tällä viestillä yritän vain saada Af ykkösen ymmärtämään että en pidä ainaisista LUKKOON viesteistä. Next: Seuraavassa viestissä tullee mainita Tupu,Hupu&Lupu.

Käsittäisit Elkku, että joissain topiceisasi ei ole järjen hiventäkään. Koettaisit edes ymmärtää.

//Barack obama epäili Muumi Peikkoa huijjaamisesta presidenttivaaleissa.

///Nuuska Muikkunen, Roope Ankka, Mustanaamio ja Masi.

Vierailija

Roope ankka ja Nuuskamuikkunen tappelivat nuuskan hinnasta Mustanaamion ja Masin ihmetellessä.

Seuraavassa pitää olla Matti Nykänen, Pelle Peloton, ja Sulo-eno (Miinasta ja Manusta)

Vierailija

Matti Nykänen sanoi Pelle Pelottomalle: Mitä järkeä tässä on? Pelle Peloton sanoi: En minä tiedä. Mutta Sulo-eno huusi: Outo topic!

Next: Jerry, Tom, Aku Ankka ja Billie Joe Armstrong.

-Aleksi - tänään tässä ja nyt!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Kirjoita seuraavaksi...

Elkku1000 - 18.01.10 08:10 (ID 445470)

Matti Nykänen joi alkoholia Sulo-enon konssa eivätkä huomanneet pelleä joka vakoili heitä.

Heei, eipäs skipata minun lausettani!

-Aleksi - tänään tässä ja nyt!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat