Viestien julistus

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Täällä voitte sanoa näin:

Minun tuhannes viesti...

Minun sadas viesti...

Minun kolmas-sadasviideskymmenes viesti...

Sääntönä on se että ei saa ilmoittaa että:

kymmenes viesti.

Vaan saa sanoa sadasviesti,

viides kymmenesviesti ja

tuhannes viesti.

Kommentit (8)

Vierailija

Lainaus:
Re: Viestien julistus

sannikka1998 - 19.01.10 03:37 (ID 445695)

En tajuu!

turha topic

Jos on saavuttanut oman 100. tai 1000. tai 10 000. viestinsä, sen voi sanoa täällä. Mutta minun mielestäni TÄYSIN turha, sillä ei ole mitään järkeä tehdä pikku viestiä, jossa lukee 'jes sadas viästi', minun puolesta riittää Monta viestiä olette TÄLLÄ hetkellä kirjoittaneet eli linkki tulloo kohta,.

//Ja niinkös kuinkas muuten Don kerkesi ennemmin :S No, linkki on hänellä.

Vierailija

Mite voit saanoo ``Turha topic`` jos et tiedä mitä pitää tehdä?

Voin kyllä selittää sen eli kun tulee sadas,tuhannes tai viides kymmenes viesti niin voit sanoa sen täällä.Saat myös kertoa jos tulee vaikka sadasviestiviideskymmenesviesti,kuudes-sadasviesti tai neljästuhannes viesti.Toivottavasti ymmärsit

Kammoli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2008

Lainaus:
Mutta muista toki miettiä ensi kerralla, kannattaako topicia tehdä ja eikö VARMASTI toista samankaankaltaista ole!

Tuo on tällä hetkelle miltein mahdotonta koska haku ei toimi ja tuskin kukaan jaksaisi etsiä koko foorumia läpi että onko samanlaista keskustelua olemassa...

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Lainaus:
Kammoli: Tuo on tällä hetkelle miltein mahdotonta koska haku ei toimi ja tuskin kukaan jaksaisi etsiä koko foorumia läpi että onko samanlaista keskustelua olemassa...
Google on keksitty... Saitin oma haku ei ennenkään toiminut kunnolla, nyt se lienee parantelun alla kun ei toimi ensinkään. Toivottavasti.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat