Testaa oletko tisi ankkafani!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Vastatkaa, ja laskekaa pisteenne.

Olen tilannut Aku Ankkaa nyt…

1p. 2 vuotta tai alle

2p. 2-5 vuotta

3p. yli 5 vuotta

Minulla on…

1p. alle 50 taskaria

2p. 50-100 taskaria

3p. yli 100 taskaria

Tilaan…

1p. Vain Aku Ankkaa tai Roope-setää

2p. Aku Ankkaa ja Roope-setää tai Aku Ankkaa ja Ekstraa

3. Aku Ankkaa, Roope-setää ja Ekstraa

Tiedän kuka on Maija Kiljukaula

1p. En.

2p. Ehkä.

3p. Kyllä!

Minulla on….

1p. Ei kaikkia Mini-taskareita.

3p. Kaikki Mini-taskarit.

Minulla…

1p. Ei ole jättikirjoja

2p. Minulla on jättikirjoja

3p. Minulla on kaikki jättikirjat

0p. En tiedä mikä on jättikirja

Minulla…

0p. Ei ole yhtään taskarin teemanumeroja

1p. On 1-8 teemaa.

2p. Minulla on 8-15 teemaa

3p. Minulla on kaikki teemat

Minulla on…

1p. 1-8 kansiollista akkareita

2p. 8-20 kansiollista akkareita

3p. Minulla on yli 20 kansiollista akkareita

1-10 pistettä: Et ole kovin kova fani. Mieti, onko tämä varmasti oikea paikka sinulle.

10-15 pistettä: Olet aloitteleva fani. Jatka keräilyä!

15-20 pistettä: Olet jo lähes kova fani. Kerää vielä hieman, niin voit sanoa itseäsi suurfaniksi.

Yli 20 pistettä: Olet suuri ja kokenut fani! Mahtavaa!

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Minusta voi olla Ankka fani vaikka ei olekkaan kauheasti mitään Taskareita tai muita sellaisia. Minulle itselleni tuli 11 pistettä ja olen omasta mielestäni aika iso Ankka fani. Ei Ankka faniutta lasketa sillä miten paljon lehtiä tai muita sellaisia on. Tämä on minun mielipiteeni asiasta.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Lainaus:
Re: Testaa oletko tosi ankkafani!

koiruli98 - 20.01.10 01:56 (ID 446099) Minusta voi olla Ankka fani vaikka ei olekkaan kauheasti mitään Taskareita tai muita sellaisia. Minulle itselleni tuli 11 pistettä ja olen omasta mielestäni aika iso Ankka fani. Ei Ankka faniutta lasketa sillä miten paljon lehtiä tai muita sellaisia on. Tämä on minun mielipiteeni asiasta.

Koiruli98 puhuu täyttä asiaa! Ei faniutta tarvitse välttämättä mitata sillä,että on paljon Ankka-julkaisuja. Ei minulla ole ainakaan varaa lähteä tyhjentämään lähidivariani Akkareista tai ostamaan joka kuukausi kaikki mahdolliset julkaisut. Itse ainakin haluan käyttää rahani muuhunkin kuin pelkästään Akkareihin.

Itse sain 13 pistettä, vaikka en mikään aloitetteleva fani mielestäni ole.

Vierailija

Tuo on epäreilua! Olen ollut Aku Ankan ja Mikki Hiiren ystävä alusta asti, enkä tuhlaa rahaani tuotteisiin, jotka ovat täyttä rahastusta! Sain vain 11 pistettä, mutta olen mielestäni kova ankkafani. Turha kysely, tässä nimittäin katsotaan rahantuhlaamishalu, ei fanius.

-Aleksi - tänään tässä ja nyt!

Vierailija

Lainaus:
Maailman Paras-98: Tuo on epäreilua! Olen ollut Aku Ankan ja Mikki Hiiren ystävä alusta asti, enkä tuhlaa rahaani tuotteisiin, jotka ovat täyttä rahastusta! rahantuhlaamishalu, ei fanius. -Aleksi - tänään tässä ja nyt!

Näin asia on, kaikki Aku Ankkaan liittyvät lehdet ja muut tuotteet ovat suurilta osin pelkkää rahastusta. En minäkään tilaa vaikka Roope-setiä yms. Tilaan vain Aku Ankka-lehteä ja ostan aina uuden taskukirjan. Tämä kysely on siten kiusallinen, sillä jos on säästäväinen, saa vähemmän pisteitä ja päinvastoin.

Vaikka minä sain paljon pisteitä (17), olen silti hyvin säästäväinen ja tarkka rahankäyttäjä.

~Mr R.A.

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

Lainaus:
Testaa oletko tosi ankkafani!

Mr Roope Ankka - 20.01.10 03:03 (ID 446198)
Lainaus:
Maailman Paras-98: Tuo on epäreilua! Olen ollut Aku Ankan ja Mikki Hiiren ystävä alusta asti, enkä tuhlaa rahaani tuotteisiin, jotka ovat täyttä rahastusta! rahantuhlaamishalu, ei fanius. -Aleksi - tänään tässä ja nyt!
Näin asia on, kaikki Aku Ankkaan liittyvät lehdet ja muut tuotteet ovat suurilta osin pelkkää rahastusta. En minäkään tilaa vaikka Roope-setiä yms. Tilaan vain Aku Ankka-lehteä ja ostan aina uuden taskukirjan. Tämä kysely on siten kiusallinen, sillä jos on säästäväinen, saa vähemmän pisteitä ja päinvastoin. Vaikka minä sain paljon pisteitä (17), olen silti hyvin säästäväinen ja tarkka rahankäyttäjä. ~Mr R.A.

Minä Sain 16 pistettä.

Kysely ei mittaa millään muotoa faniutta, vaan sitä kuinka monta julkaisua omistaa. Jos mitattaisiin faniutta, kysymykset voisivat olla esim: Kuinka usein luet Aku Ankkaa? Onko Aku osa päivittäistä elämääsi? Pärjäisitkö ilman Akuja?

Nyt esim. vähävaraiset, joilla ei ole varaa ostaa Julkaisuja kuin muutama vuodessa, joutuvat "kärsimään" tässä testissä. Kun taas jotkut pankkipohatat, jotka ostavat kaikki mahdolliset julkaisut, saattavat olla pitämättä Aku Ankoista, mutta ostavat niitä koska niillä on kivä pröystäillä(tämä oli vain esimerkki, ei tapahtunut todistetusti).

Itse menetin pisteitä siinä, että vaikka minulla on seitsemän vuoden vuosikerrat, minulla ei ole yhtään kansiota. Pidän näet lehtiäni huomattavasti käytännöllisemmissä ja halvemmissa kansioissa, joihin jokaiseen mahtuu yksi vuosikerta. Ei siis pisteitä siitä. Lähinnä tässä ihmetyttää se, että kansioiden(ei siis itse lehtien)omistamisella on yhtä paljon painoarvoa, kuin taskarien omistamisella. Sama pätee myös Minitaskareihin. Voiko näin uuden sarjan omistamista pitää faniuden kannalta yhtä tärkeänä tekijänä kuin "normaalien taskareiden omistamisella?

Vaikka tässä kohtaa saattaa vaikuttaa siltä, että testi ollut mielestäni huono, näin ei kuitenkaan ole. Todellisuudessa pidin siitä paljon.

Vierailija

Olen tilannut (tai oikeestaan äitini) Aku Ankkaa ainakin 20vuotta 3p.

Minulla on 97 taskaria. 3p.

Tilaan Aku Ankkaa ja Aku Ankka Ekstraa 2p.

En tiedä kuka tuo Maija on. 1p.

Minulla ei ole kuin yksi mini-taskari. xD 1p.

Minulla on yksi (ainakin) jättikirja 2p.

Minulla on yli kymmenen teemaa. 2p.

En osaa sanoa monta kansiollista akkareita on mutta niitä löytyy yli 2000 niin eiköhän se yli 20 koteloo tee :D 3p.

Yhteensä pisteitä 17

Ja olen näköjään. ''15-20 pistettä: Olet jo lähes kova fani. Kerää vielä hieman, niin voit sanoa itseäsi suurfaniksi.''

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat