montako roopsetä lehteä omistat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

eli montako roope setä lehteä omistat

itse omistan n.50

Kommentit (14)

Vierailija

Roope- setä lehteä vai? En monbtaa. Ehkä 5- 12. En ole varma. En nimittäin keräile Roopeja niinkään, vain Akuja.:D

Vierailija

Minulla on vain parisenkymmentä Roope-setää, koska en keräile niitä. Turhaa rahanhaaskausta, niin pieni lehti maksaa niin paljon.

~Mr R.A.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Ehkä 30? Nyt vedin kyllä niin hatusta,että Ohhoh! Roopet ovat kyllä hyviä ja nyt olenkin keräillyt enemmän niitä kuin Akkareita tai siis taskareita yms.. Akkarihan mulle tulee kotia. Pitäisi mennä ostamaan tammikuun Roope jossain vaiheessa, mutta ei ole oikein jaksanut..

Vierailija

Omistan roopesetä lehtiä ainakin 300 kpl..saattaapi olla enemmänkin ,mutta minähän en mene ullakolle niitä laskemaan! niitä on siellä erilaisissa kaapeissa ymsyms..eli siis omassa huoneessa 300 kpl ja ullakolla satoja..saattaa osa olla samojakin mutta osa on kyllä hyvin vanhoja!

Vierailija

Omistan roopesetä lehtiä ainakin 300 kpl..saattaapi olla enemmänkin ,mutta minähän en mene ullakolle niitä laskemaan! niitä on siellä erilaisissa kaapeissa ymsyms..eli siis omassa huoneessa 300 kpl ja ullakolla satoja..saattaa osa olla samojakin mutta osa on kyllä hyvin vanhoja!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat