minkä haluaisit nimeksesi jos saisit itse päättää

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

aku tai olli ois kivoja nimiä

Kommentit (12)

Vierailija

Minä haluaisin nimekseni ehkä Lotta, Heidi, Anna tai jotain vastaavaa. Vaikka tykkään minä omasta nimestänikin. Oma nimeni on minusta suorastaan ihana:D

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hei ei tällaisia topicceja tarvitse tehdä! Nämä on niitä pieniä kysymyksiä, joita voi ja myös pitäisi kysyä vain Off-Topicissa. Sanon tämän nyt ihan suoraan: Voi käyttää sitä harkintakykyänsä topiccien teossa! Ja jos ei sitä osaa käyttää, niin ei tarvitse tehdä topiccia ollenkaan. Ei topiccien tekeminen mikään pakollinen juttu ole!! Jos tällaisia turhia pikkutopicceja tehdään, niin foorumi täyttyy turhaan ja sitten hyvät ja isommat topicit hukkuvat tällaisten pienten topiccien joukkoon. Ja se ei ole toivottavaa.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Lainaus:
minkä haluaisit nimeksesi jos saisit itse päättää

Ankkafani315 - 22.01.10 07:11 (ID 447602) Nicodeemus Aslak Kaj Kujon Idsenimus Nimet ovat yksityistä alkuperää. Läpällä, kuinkas muuten :)

Oikeesti, repesin tos "Aslak" kohassa. Niin ois kaikki muutkin jos tietäisivät erään asian, mutta ei siitä sen enenpää.

No, nimekseni kävisi melkein mikä muu kuin tämä joka minulla nyt on. Tiina,Tia,Sarita, jotakin sellaista nyt ensikäteen

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat