Hevoset & Ratsastus

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

En löytänyt haulla aiheesta mitään, joten päätin sitten tehdä uuden otsikon aiheesta. Eli täällä saa vapaasti kertoa hevosharrastuksestaan. Saa kertoa missä käy ratsastamassa vai onko oma hevonen? Ja kaikenlaista muuta hevosiin liittyvää. (: Kaikki hevosihmiset rohkeasti mukaan! Ja valittajia ei tänne kaivata.

// Sori tuli vahingossa tänne "Sarjoihin".. :'o

Kommentit (6)

Vierailija

Käyn ratsastamassa porin talleilla.Lempihevoseni on Pikku G.Olen ratsastanut 3vuotta, ja hevoset ovat aina oleet lähellä sydäntäni

Vierailija

Olen harrastanut ratsastusta vuoden verran ja lopetin siihen. Se ei tuntunut nimittäin ihan minun lajiltani, vaikka hevoset ovatkin ihan kivoja.

Kivoin hevonen jolla olen koskaan ratsastanut oli kai Irmeli tai Hani- poni. Hani on valkoinen ja hieman pullukka, mutta ihanan söpö!:D

Irmeli on kooaltaan pieni hevonen, vaikka onkin poni. Se on aika tummanruskean värinen, mutta sen kuitenkin erottaa selvästi ruskeaksi, eikä mustaksi. Molemmat ovat kilttejä ja ihania ratsastaa. Tietysti niilläkin on omat kommervenkinsä, mutta yhtäkaikki molemmat ihania:D

Magia00
Seuraa 
Liittynyt23.2.2012

Minä ratsastan ja minulla on hoitoponi joka on minulle kuin melkein oma. Koulutan sitä kaverini kanssa. Saan tehdä sen kanssa melkein mitä vaan. Olen älyttömän onnellinen tyttö tällä hetkellä. Minulta saa kysyä apua hevosista ja poneista. vastaan mielelläni.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat