Minkä ikäisenä "luit" ensimmäisen Aku Ankkasi??

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä luin jo 1 vuotiaana.:D

Sivut

Kommentit (16)

Ankkafani315
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minähän selailin ensimmäistä akkaria varmaankin jo 3-vuotiaana, joskus silloin opin lukemaanin... äidinkieli 9, kaikista kokeista olen saanut 10(ihan oikeasti). Aku Ankka-lehti on minua tässä auttanut sanavarastollaan ja puheensorinallaan! :D Olen lukenut akkaria ja taskareita siitä lähtien...niin kauas kuin muisti kantaa.

Vierailija

Muistaakseni joskus kun olin neljä vuotta, kun ensimmäisen kerran sain Ankka-lehden käteeni ja aloin sitä katsella ajatellen: "Hei, mikäs lehti tämä on? Siinä on joku toilaileva ankka, jolle sattuu kaikkea hassua! Mikähän tämän ankan nimi on? Tietääköhän äiti? Ja kuka tuo rusettipäinen tyttö ankka on?" Ja kun kysyin "ankan" nimeä äidiltäni, hän sanoi: "Aku Ankka."

Vierailija

En muista tarkkaan, kuitenkin hyvin pienenä. Ensimmäisen Taskukirjani (Maailman rikkain ankka) luin 6-vuotiaana. Ja silloin osasin jo lukea ihan oikeasti.

~Mr R.A.

Vierailija

Pienempänä en ollut vielä kovinkaan kiinnostunut koko sarjakuvasta, selailin kuitenkin akkareita aina huvin vuoksi... joskus tuli ehkä niihin piirrettyäkin (sille en enää mahda mitään.) Mutta nykyään omasta mielestäni Aku Ankka on maailman paras lehti ikinä! =)

Vierailija

1-vuotiaana tuppasin aina värittelemään Aku Ankkaa mielenkiintoisemman väriseksi. :_____D Opin lukemaan noin kolmevuotiaana, ja silloin alkoi Akutson lukeminenkin. : D

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: IMO tämä kuuluu julkaisuihin.

timippa11 - 31.01.10 02:58 (ID 454327)

3 katsoin vain kuvat harva osaa luke jo kolme vuotiaana :D

::.timippa11.::

Siis lukea

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat