Onko aku ankan kotisivulla tarpeeksi tekemistä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

minua kiinostaisi keiden mielestä täällä on tarpeeksi tekemistä ja mistä se johtuu?

Sivut

Kommentit (18)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No eipä täällä juuri itselleni muuta "tekemistä" ole kuin keskusteleminen. Pelitkin ihan hyviä, mutta niitä on liian vähän. Kirjastossa on mukava arvostella tarinoita, mutta siitäkään ei mitään hyötyä. Olisi hyvä, jos näkisi erilaisia prosentteja omista julkaisuista (kenen piirtämiä tarinoita oomistaa eniten jne.) kuten Inducksissa.

Vierailija

No kyllä täällä on tarpeeksi tekemistä, ja se johtuu siitä että täällä on paljon noita palstoja niissä on tarpeeksi tekemistä.

Vierailija

Minusta täällä on ihan kohtuullisesti tekemistä mutta johtuu varmaan siitä että olen keskustelu-palstoilla koko ajan.

Ruuga
Seuraa 
Liittynyt14.1.2010

Kyllähän täältä tekemistä löytyy, vaikkakin en perusta muuhun kuin Akupediaan ja keskusteluun, koska pelit ovat tylsiä.

Olen ihan tyytyväinen nykyiseen, kunhan keskustelun laatu paranisi.

Vierailija

Kyllähän täällä tekemistä löytyy! Niin paljon topiceja joille kirjoittaa oma mielipide tai keksiä idea tai vastaus kysymykseen!:D

Nämä A.A: n sivut on netin parhaat sivut, ainakin minun mielestäni. Toisiksi parhaat ovat Youtube ja google.

Peli varasto ei ole mitenkään erikoinen, mutta itse en täällä niinkään pelaa vaan kirjoitan vain.

Vierailija

Minusta voisi olla lisää pelejä mutta kyllä täällä muuten riittää tekemistä entenkin keskustelemista.

:)Lillen:)

Vierailija

-Laajemmat keskustelualueet (Löpinöissä hukkuu kaikki foorumit päivässä)

-Pelejä enempi

-Ulkomuoto erilainen. (Esim. Etusivulle moden tai jonkun kommentti jota päivitettäis päivittäin.)

-Jotai ladattavii pelejä (ainaski mulla on netti välillä sökönä.)

-Linkkejä samankaltaisille sivuille.

-Aktiivisempi asiakas palautteen huomiointi.

-Profiilien kuvakkeet voisi itse hankkia.

-Profiilien nimikirjoitukset ois siistejä.

-(En ole ainakaan huomannut täällä olevan) modeja sivulle ja jotkin käyttäjät voisi päästä modeiksi.

Lisää en nytten keksi mut kyl niit löytyy kymmenkunta lisää xP .

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat