Neot

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Heips vaan kaikille! Tämä topic käsittelee mahdollisimman laajasti Neoja. Ja toivoisin ettei tulisi paljoa valituksia. Hain haulla, mutta mitään tälläistä, tälläiseen liittyvää topicia ei löytynyt. Täällä voi aluksi puhua vaikka: esim. Onko sinulla Neo? Missä sivuilla hoidat sitä?

Ja infoksi:

Neot ovat eräänlaisia virtuaalilemmikkejä. Niitä löytyy monilta kotisivuilta. Niitä hoidetaan hoitotarinoilla ja ne kasvavat sitä mukaa. Paras tähän asti on www.neohoitolalinna.suntuubi.com. Sieltä voi käydä katsomassa tarkemmin, jos ei ymmärrä.

Ja niin, minulla on neo tulla Linnassa. Hoitajanimeni on Fia. Toivon että edes jotkut ovat kuulleet neoista.

Kommentit (5)

Vierailija

Valitettavasti ainakaan minä en ole koskaan kuullutkaan neoista. Hassua koska meidän luokka ja koko koulu suorastaan pursuaa kaikia eläin intoilijoita jotka pölisevät melkein kaikesta eläimiin liityvistä asioista.:D

Miten ne hoitotarinat siis niinkuin toimivat?

Vierailija

Lainaus:
Re: Neot

Nöösi - 24.01.10 01:45 (ID 449120) :D Miten ne hoitotarinat siis niinkuin toimivat?

No, kirjoitat tarinan vaikka että sinä ja neosi(vaikkapa Aku) menette huvipuistoon. Sitten YP(ylläpitäjä) antaa sinulle siitä virtuaalirahaa, jolla voit ostaa neollesi tavaroita,ruokaa ja vaikkapa käynnin jonnekkin muualle. Sitä mukaa neosi kasvaa, tarinoiden mukaa siis.

Vierailija

Ahaa! Nyt mä ymmärsin!:D

Ei ne neot hassumilta kuulosta. Ties vaikka kokeilisin itsekkin niitten hoitamista:)

Tali
Seuraa 
Liittynyt13.5.2009

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Neot

mr.latettaja - 24.01.10 04:08 (ID 449351)

Neo on myös valo,eikä pelkästään jokin virtuaalilemmikki.

Totta, neon on myös alkuaine, jonka kemiallinen merkki on Ne, järjestysluku 10 ja CAS-numero 7440-01-9. Mutta en ole aikaisemmin kuullut tosta Neo virtuaali lemmikeistä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat