Mitä odotat eniten?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis on aika monta topicia jotka alkaa "odotatko..." tai vastaavaa, mutta toppaa on siinä suhteessa erillainen että tänne saa kukin listata mitä itse eniten odottaa. Kenties joku odottaa nyt eniten synttäreitään tai kesää tai koulun loppua tai hiihtolomaa tai pääsiäsita tai vaikka huomista.

Pyytäisin teitä kaikkia myös perustelemaan miksi odotatte juuri sitä mitä odotatte. Kysymyksiä saa toki esittää, esim. että "kuinka moni muu odottaa mökille pääsyä?" tai vastaavaa.

Ymmärsittekö? No hyvä jos ymmärsitte.:D

Aloitetaan!

Minä odotan eniten iltaa noin kello kuutta tänään, koska menen kaverini kanssa luistelemaan.:)

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

Minä odotan 24.5.2010 päivää ! (En ole varma oliko se tuo päivä) Koska silloin ilmoitetaan Kemin sarjakuvakilpailun voittaja mihin olen osallistunut lukuisilla töilläni.

Odotan myös kevään alkamista koska silloin menemme luokkani kanssa Ruotsin matkalle :)

Vierailija

Odotan kesää, koska silloin pääsen elämäni ensimmäisen kerran lentokoneeseen kun menemme tokioon(tai jonnekkin, pääasia että on kaukana:D)

Vierailija

Mukava topic Nöösi!

Taidan lisätä sinut Parhaat käyttäjät-listalleni, kun olet niin hyvä! Miksiköhän et olekaan siellä vielä? No, kohta olet, voit sitten mennä vaikka katsomaan! (:

Mutta asiaan:

Odotan kaikenlaista. Kesää ainakin, kuten myös kesälomaa. Minä rakastan kesää. Se on mahtavaa aikaa! Silloin ovat myös syntymäpäiväni, vaikka niitä en ole vuosiin erityisesti juhlinutkaan, mutta onhan se mukavaa täyttää vuosia ja saada lahjoja! :P

Mutta odotan myös sitä, että pääsen aloittamaan One Piece- ja Fullmetal alchemist-mangojen keräyksen. Kerään kaikki osat itselleni. Vanhat ja uudet, mitä aina tulee. Ne ovat niin hyviä!

Siinäpä tuota jo onkin. Kerron lisää, jos mieleen tulee! Mutta nyt kipin kapin laittamaan sinut listalleni! (:

OP kuittaa.

//: Kiitos Nöösi, olenhan minä listallasi! (:

Vierailija

Kiitos OP! Kehuista sekä siitä että lisäät minut listaasi!:D Muistini mukaan sinäkin olet listallani Parhaissa käyttäjissä.

Hyviä viestejä kaikilta. Hauskaa jos toppa on hyvä:)

Don McAnkka
Seuraa 
Liittynyt26.10.2009

Juu, mukava topic tämä on! : )

Tällä hetkellä odotan eniten ensi viikkoa, sillä LittleBigPlanet- pelin pitäisi saapua tuolloin... Odotan myös helmikuuta, sillä silloin luokkamme saa luokkasormukset.

Vierailija

Minä odotan 6.2, koska silloin pääsen Ouluun ostoksille ja katsomaan Kärpät-Blues ottelua. Ostan silloin luultavasti yhden Wii moten, Wii sport resort pelin ja kaksi Wii motion plussaa.

Odotan myös uusia ankka julkaisuja...:P

Vierailija

Me saatiin oman luokan luokkasormukset jo syksyllä. Itse en voi olla päivääkään ilman tätä luokkasormusta. Meidän luokka otti sellaisen Trilogin.:D

Odotan itse pitkällä aika vyöhykkeellä sitä että päästään tutustumaan ykläkouluun, minne iloisena menen ens syksynä kun koulut alkaa:)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Nöösi: Me saatiin oman luokan luokkasormukset jo syksyllä. Itse en voi olla päivääkään ilman tätä luokkasormusta.

Sama juttu, en voi astua ovesta ulos, jos sormus ei ole tutulla paikallaan vasemman käden keskisormessa. Tulee ihan puolialaston olo. Parissa vuodessa tähän on tottunut niin hyvin, että sormuksen olemista ei huomaa, mutta puuttumisen sitäkin paremmin.

Odotan koeviikon loppua! Mikähän päivä se taas onkaan, helmikuun alkua kuitenkin. Sitten mulla alkaa paras jakso ikinä, vain 20 viikkotuntia (plus hypärit tietty, joita sitten riittääkin). Enää viikko ja pari päivää tätä tylsää jaksoa, sitten kuluttava koeviikko, ja unelmieni jakso on alkamassa! Tuskin maltan odottaa.

Tätä ennen kuitenkin odotan, että saisin äikän kielletty kirja -esseen tehtyä. Palautuspäivä on tiistaina ja koska kouluviikolla ei ole aikaa yhtän mihinkään, mun pitäisi saada se tehtyä tänään. Lienee sanomattakin selvää, etten ole edes aloittanut.

Vierailija

Lainaus:
_wonderlust_: Odotan koeviikon loppua! Mikähän päivä se taas onkaan, helmikuun alkua kuitenkin. Sitten mulla alkaa paras jakso ikinä, vain 20 viikkotuntia (plus hypärit tietty, joita sitten riittääkin). Enää viikko ja pari päivää tätä tylsää jaksoa, sitten kuluttava koeviikko, ja unelmieni jakso on alkamassa! Tuskin maltan odottaa.

Mulla on viikossa 28 tuntia kouluu! Tosin olen vielä alakoulussa eikä meillä ole jaksoja ja minulla on ylimääräisenä kielenä Ranska.

Se on muuten aika kiva kieli. Ääntäminen on helppoa - kirjoittaminen ei:D

Lainaus:
Vinger:Odotan sähköposti viestiä yhdestä valokuvaus kilpailusta. Toivottavasti voitan edes jotain, nimittäin pääpalkintona olisi digikamera.

Digikamera! Aika hyvä palkinto muuten! Mulla ei oo vielä omaa kameraa, mutta ostan heti kun saan rahatkokoon ja kerkiän kauppaan.:D

Mun pitää tosin myös pitää aina 50 euroa säästössä piilareita varten

Vierailija

Tällä hetkellä on kyllä aika paljon asioita, joita odotan. Eniten kyllä venaan tämän lukion loppumista, 26.3 jälkeen vapaus koulusta koittaa joksikin ajaksi. Tosin lähiaikoina odotan, kuten Wondykin, koeviikon loppumista kahden viikon päästä, minkä jälkeen mun ei tarvitse koulussa käydä muuta kuin tekemässä yo-kokeet ja hakemassa se lakki.

Sitten on myös näitä kouluun liittymättömiä odotuksia. Lahden miittiä venailen mielelläni, koska pääsee taas näkemään tätä porukkaa täältä ja Vaarin kanssa keskustelemaan mielenkiintoisista asioista, sen osoitti tämäkin päivä. : DD Niin ja huhtikuussa olisi tarkoitus lähteä kavereiden kanssa yhteiselle rentoutumislomalle Vuokattiin.

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Lainaus:
Mattiii: Lahden miittiä venailen mielelläni, koska pääsee taas näkemään tätä porukkaa täältä ja Vaarin kanssa keskustelemaan mielenkiintoisista asioista, sen osoitti tämäkin päivä. : DD
Oli se taas työn ja tuskan takana, mutta tulipahan vierailtua jälleen sielläkin. : D Lahden miittiä odotan jo ihan siksikin ettei tällä kertaa tarvitse lähteä kotikaupunkia pitemmälle. Tänään pääsi onneksi Matsallakin, mutta sai sitä omaakin naftaa kulumaan ja kenties parin viikon kuluttua lapun laatikkoon. :'D Toivottavasti ei, sillä aion olla suraavassakin miitissä omalla autolla.

Koeviikko ohi, hahaa! >: D Sen sijaan Mattia käy kateeksi, neljä ja puoli kuukautta koulua jäljellä kuten kai monella muullakin. Odotan tällä hetkellä eniten projektin valmistumista ja maksavan asiakkaan tuomiota lopullisesta tuotteesta. :P Sopii miellyttää, sen verran olemme tämän eteen töitä tehneet.

// Mafioso... :'D Jeh, on tainnut jäädä mieleen viimesyksyisestä "haasteesta"? : D Itsekin odotan innolla teikäläisen näkemistä. : ) Lisäksi Viirun osallistuminen on sitten varmaa, tästä ei luisteta! : D

Vierailija

Miittiä ja Kesälomaa tässä ootellaan. On kiva päästä näkemään "Suomen Chigagon Mafioso" : D ja muut. Toiseksi lomaahan tässä tietysti odotellaan.

-Mefisto, jo vuodesta 08-

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat