moniko suomen lapsista on mikki hulluja?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli kysymys kuuluu moniko suomen lapsista on mikki hiiri hulluja?

Kommentit (14)

Vierailija

Ehkä joku 5% pitää Mikistä, mutta loput vihaavat Mikkiä niin paljon, että tulee -50% Mikki on minusta liian epänormaali. Sellainen "olen paras kaikessa"-tyyppi.

Vierailija

ehkä 15%

mutta itse en pidä Mikistä koska hän on mielestään täydellinen mutta tämä on vain minun mielipiteeni asiasta

Vierailija

Lainaus:
pikkusohvi:

samaa mieltä!Mikki on tyhmä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Onkohan tuo vähän liioiteltua? Ei kai se nyt niin tyhmä ole. Ja vähän voisi rajoittaa tuota huutomerkkien käyttöä.

Minun mielestänikin Mikki on tylsä ja "Kaiken-Ratkova-Super-Etsivä" Mutta ei se nyt niin tyhmä ole että ei Mikki tarinoita voisi lukea. Tosin voisi vähän vaihtelua siinä tarinan juonessa kun yleensähän Mikki ratkaisee kaikki jutut eikä muut tajua yhtään mitään joten vaihtelua Mikki tarinoihin!

Ruuga
Seuraa 
Liittynyt14.1.2010

Turha topic, niin kuin ollaan jo useasti todettu.

Ja mistä voi tietää kuinka monta prosenttia Suomen lapsista pitää Mikistä? Oletteko kenties kysyneet jok' ikiseltä?

Vierailija

Aika turha tämä topic koska lukua ei voi sanoa. Minun mielestäni ei edes suunnilleen. Ihmisiä on noin 5,2 miljoonaa (Ehkä) ja niistäkö täytyisi sanoa mikä osa lapsista on mikki hulluja. No jo on markkinat. Ei voi mitenkään sanoa.

Ruuga
Seuraa 
Liittynyt14.1.2010

Lainaus:
Little Fighter 2 sanoi:

Ihmisiä on noin 5,2 miljoonaa (Ehkä)
Ihmisiä elää maapallolla noin 6,7 miljardia henkeä.

Jos tarkoitit Suomessa asuvia, luku on aikas kohdallaan.

Muuten yhdyn Little Fighteriin. Yksinkertaisesti et vain voi sanoa edes suunnilleen kuinka monta Suomen lapsista on Mikkihulluja, koska sitä ei vain voi tietää niin yksinkertaisesti. Uskoisin, että tähän aiheeseen vastanneiden arviot ovat omasta päästään keksittyjä. Siis jos ei pidä Mikistä, oma arvio oli hyvin pieni ja taas jos pitää arvio oli suuri.

Vierailija

Lainaus:
Lainaus:
Little Fighter 2 sanoi: Ihmisiä on noin 5,2 miljoonaa (Ehkä)
Ihmisiä elää maapallolla noin 6,7 miljardia henkeä. Jos tarkoitit Suomessa asuvia, luku on aikas kohdallaan.

Topicin aihehan oli kuinka moni Suomen lapsista on mikki hulluja. Suomessa on (n.) 5.2 miljoonaa asukasta. Miksi Mikin täytyy olla niin täydellinen? Kukaan ei ole! Aku on paljon inhimillisempi.

Vierailija

En pidä nykyajan Mikistä. Vanhat ja ensimmäiset mikit OLIVAT kivoja. Mikki ei ollut mikään etsivä tai kaikkitietävä, vaan "hölmö" maalaishiiri.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat