Onnettaren suosikit

Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Tänne saa vapaasti kertoa, mitä esim. on löytänyt maasta, on voittanut arvonnoissa yms. Minä olen yleensä löytänyt maasta vain pikku-kolikoita, mutta yhdesti kaupan pihalla löysimme lompakon. Palautimme sen kauppaan. Koulun kioskin arvonnoissa voitan melkein joka kerta jotain pientä, pari kertaa olen voittanut vähän isompaakin pottia. Kertokaa omia kokemuksianne.

- Tapsa

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

En ole kovin paljoa voittanut. Joskus n. 7-vuotiaana kylläkin karkkipurkin arpajaisista. Olen löytänyt myös pikkukolikoita:D

Vierailija

Minä olen löytänyt pikkukolikoita ja sitten kerrän löysin keskeltä tietä 5€ setelin... Ja olin tietysti tuhma ja pidin sen itselläni.

Sitten kerrän pelasin sulkapalloa ja kaaduin suoraan neliapila apajaan...Siinä jotain pientä.

//Niin ja kerran voitin onnenpyörästä skeittilaudan. Ja se onnen pyörä maksoi 2€

-AAF97

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

Yleensä minulla on ollut äärimäisen huono tuuri kaikessa mahdollisessa. Tässä muutama poikkeus:

Olimme retkelä saaressa, ja suunnittelimme paistavamme tulipesässä makkaroita. Menin tarkistamaan tulipesän kuntoa, ja tyhjäämään tuhkat pois. Tuhkan seassa oli kuitenki 50e puhdasta rahaa!

No, vein tietysti rahat poliisille, olenhan lainkuuliainen kansalainen(kaikki yli 30e arvoiset löydökset on lain mukaan vietävä poliisille). Poliisi sanoi, että kukaan ei voi todistaa omistavansa rahoja, joten sain pitää ne!

Siinä ehkä elämäni suurin onnenpotku.

Ostin kerran koulun discossa tavoistani poiketen 50cnt. maksavan arpalipukkeen, koska olin niin hyvällä tuulella. Palkintopöytä oli täynnä turhaa krääsää, mutta minäpä voitinkin paistinpannun! Tämän onnekkuutta voi miettiä, enhän minä edes käytä paistinpannua. No, myin sen huutonetissä, 20e voittoa....

Siinä ehkä oleellisimmat, pistän lisää jos mieleen tulee.

Vierailija

Minä en koskaan voita mitään arpajaisissa. Parhaat onnen potkut olivat, kun löysin 2€ ladulta ja, kun voitin coca-colan maistajaiset tutuilla arpomalla vastaukset oikein. :]

Vierailija

Eipä ole ihmeellisempiä onnenpotkuja ja voittoja tullut, mutta välillä löyttä tieltä 5 senttiä. Muutaman kerran on tullut eurokin vastaan. Ja tietenkin nappaan ne itselleni, tottakai! Kerään rahaa säästöön, koska välillä pitää aina jotain ostaa. Vaikka onhan tuota jo aikasta paljon, mutta silti nappaan kaiken, minkä näen ja ehdin ensimmäisenä! (:

Kilpailuista en ole voittanut koskan mitään. Rahapalkinnot olisivat parhaimpia, mutta ei ole tullut vastaan. Mutta jos tulisi, niin innolla ottaisin vastaan! Kahisevaa ja kilisevää tänne vain! :P

OP kuittaa.

Vierailija

Ite olen ollut aika onnekas. 6-vuotiaana voitin piirustuskisasta Kinder-hyllyn , johon voi laittaa niitä Kinder-yllätyksiä. Sitten mä voitin Mc´Donaldsissa joskus kauan sitten Smurffilevyistä kuudennen. Täällä netissäkin on ollut tuuria. Aapeli-nimisellä pelisivustolla voitin hamsterin ja palkintomitalin profiilihahmolleni. Suosittelen teille sitä sivua.

HUOM ! Tämä viesti saattoi epäonnistua , koska tämä on ensimmäinen viestini keskusteluihin.

Kato vaa , sehän onnistui.

Vierailija

Onhan tuota pikkurihkamaa eli kolikoita tullut löydettyä maasta, pienenä se oli jännää, mutta nykyään ei niinkään. Aku Ankkaan liittyviä sarjakuvia olen voittanut ainoastaan kerran: muutama vuosi sitten voitin Roope-setä -lehden kuukauden palkintotehtävästä sarjakuvakirjapaketin. Silloin olin oikeasti ihmeissäni. Toissa vuonna voitin Linnut -lehden kilpailusta 50€ lahjakortin Bird life Suomen liikkeeseen. Ja arvoista on joskus tullut jotain pientä rihkamaa ja sen sellaista.

En ole kuitenkaan pitänyt itseäni minään Hannu Hanhena, vaikka joskus olen voittanutkin jotain. Kuitenkin elämäni suurin onnenpotku oli, ainakin omasta mielestäni, hyvin epätodennäköisesti saavutettavissa. Tämä tapahtui, kun olin 15 vuotta ja tuolloin minua kiinnosti erityisesti RAY:n rahapelit, nykyään ei niinkään. Kesälomaa vietin silloin mummolassa ja meillä oli tarkoitus käydä kaupassa. Sitten siellä ajattelin kerrankin koekilla ihan kunnolla pokeriautomaattia ja laitoin suurimman mahdollisen panoksen. Sitten huomasin, että olin voittanut päävoiton 20€. Olin siinä vaiheessa aivan äimän käkenä. Paluumatkalla muistimme, että meiltä puuttui eräs ruokatuote ja menimme sitten toiseen markettiin. Ajattelin sitten kokeilla huvikseen sielläkin pokerikonetta. Asetin saman panoksen kuin edellisellä kerralla. Näyttöön ilmestyi lopulta viitoset pokerikäsi, sama kuin aiemmin päivällä, ja taas olin voittanut päävoiton 20€. Silloin ajattelin tämän olevan unta. Mikä on edes todennäköisyys sille, että voittaa samana päivänä kaksi kertaa päävoiton? : D

Vierailija

En koe olevani mitenkään erityisen onnekas (paitsi tietenkin sen verran onnea on löytynyt että synnyin suht. turvalliseen Suomeen ja olen terve) tai epäonninen, melko tasaisesti yleensä menee.

Onneni huipennus kilpailuissa oli varmaankin voitto Roope-setä-lehden kisassa, muhevan sarjiskirjapaketin nappasin ;D

Se ainoa kerta, jolloin olen löytänyt rahaa maasta, tapahtui kaiketi vuosi takaperin, huomasin eläinkaupassa 50-senttisen : ))

Vierailija

Olenhan minä pari kertaa tuntenut itseni varsin onnekkaaksi. Esim: Olen lyöytänyt maasta vaikka millä mitalla kolikoita, kerran voitin onginnassa päävoiton, (joka sattui olemaan suuri pehmolelu, juuri kun olin alkanut keräilemään niitä) olen välttänyt monia matiikan tunteja hammaslääkärin vuoksi, (inhoan matiikkaa) olen voittanut usealla arvalla 2€, löin varpaani hienoon marmorikuulaan (ja tietysti poimin sen ja otin mukaani, vaikka varpaaseeni kyllä sattui aika kovasti) ja satuin saamaan alennusta eräästä kirjakaupan 50 euron Aku Ankka kirjasta. (Joka maksoi minulle alennuksen takia vain 25 euroa, mikä oli varsin halpa hinta Don Rosan kirjasta!) Tosin tällä onnekkuudela on myös haittapuolensa. Eräs kaverini nimittäin kutsuu minua nimellä "Kia Onnen kantamoinen". Nimeni ei toki ole Kia, mutta enhän minä täällä nyt omaa nimeäni kertoisi. (Siispä vaihdoin nimeni kohdalle nimimerkkini alun, eli Kian.)

Jonttu-Ankka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Enpä ole mikään erityisen onnekas.

Ainoa onnekas juttu, mitä minulle on käynyt, on se että voitin kesällä 2008 Ässä-arvasta 1000 euroa! Arvatkaa millainen fiilis tuli heti voiton jälkeen! Raaputus, voitontuuletukset, soitto heti kaikille mahdollisille tutuille.

//Rahaa on vielä jäljellä 422,50 euroa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat