jos aku ankassa ei olisi enään aku tarinoita?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

eli jos aku ankassa olisi vain mikki ja hannu tarinoita lukisitko tai olisitko enään hulluna aku ankkaan.

mä olisin.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Lainaus:

juujuupeli - 28.01.10 04:25 (ID 451773)

eli jos aku ankassa olisi vain mikki ja hannu tarinoita lukisitko tai olisitko enään hulluna aku ankkaan.

Minä taas en. -leumas-

mä olisin.

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Eihän se enää olisi mikään Aku-Ankka lehti, jos siiinä ei edes esiinny itse Akua! KYllä sen nimeksi vaihtuisi jokin muu. Ja ei tietääkseni ole melkein yhtään Hannu-tarinoita jossa Aku ei esiinny!

Vierailija

Lainaus:
aku tarinoita?

Veli Huilu - 28.01.10 05:18 (ID 451864) Eihän se enää olisi mikään Aku-Ankka lehti, jos siiinä ei edes esiinny itse Akua! KYllä sen nimeksi vaihtuisi jokin muu. Ja ei tietääkseni ole melkein yhtään Hannu-tarinoita jossa Aku ei esiinny!

Niinhän se on ja tuskimpa sellaista tulee tapahtuun.

Vierailija

Eihän lehden nimi voisi olla enää Aku Ankka, jos kerran itse Ankkaa ei olisi siinä.

//Ehkä vähän turha topa...

Vierailija

Lainaus:

Eihän lehden nimi voisi olla enää Aku Ankka, jos kerran itse Ankkaa ei olisi siinä.

//Ehkä vähän turha topa...

Ai vähän! Ei tässä ole mitään järkeä! On 0,00000000000000000001% mahdollista, että Akkarissa ei olisi enää Aku- sarjoja!

-Antsu

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Jos akkarissa ei olis lainkaan Akuja, niin se olisi paljon. Ja Akuhan on yksi Disneyn historian tärkeimmistä hahmoista, joten tuostakin syystä olisi tyhmää poistaa Aku omasta lehdestään. Ja jos Hänet poistettais siitä, niin ehkä pitäisi lehden nimikin muuttaa. Aku on suosikkihahmoni ollut niin kauan kuin jaksan muistaa, ja tästä olisi Akkaria kivaa ja hauskaa lukea kun ylihauska Aku seikkailee. Elikkä mun vastaus kysymykseen olisi ei.

nahtis
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

[quote]Aku tarinoita?

Vince - 29.01.10 09:16 (ID 452271)

Jos akkarissa ei olis lainkaan Akuja, niin se olisi paljon. Ja Akuhan on yksi Disneyn historian tärkeimmistä hahmoista, joten tuostakin syystä olisi tyhmää poistaa Aku omasta lehdestään.

Niinkuin Vince sanoi.

Vierailija

Aku Ankka lehteä ei enää olisi jos ei olisi ollenkaan Aku- tarinoita. Lehden nimeksi tulisi varmaan sitten joku muu.

Vierailija

se ois kauheeta en enää tilais sitä lehtee on toki mikki ja hannu tarinatkin hyviä mutta ei aku ankka enää tuntuisi samalta. Sitten kun avaa keskiviikkona posti lootan ja ottaa aku ankan ja muistaa ai niin näissä ei oo enää aku tarinoita ollenkaan, niin että ei se kovin mukavaa ois

Vierailija

Lainaus:

juujuupeli - 28.01.10 04:25 (ID 451773) eli jos aku ankassa olisi vain mikki ja hannu tarinoita lukisitko tai olisitko enään hulluna aku ankkaan. mä olisin.

se olis tylsempi lehti

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat