Oletko paassyt peleissa listoille?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kirjoittakaa tanne jos olette paasseet sivun peleissa listoille

Mina esim. olen tunnista piirtaja-pelin listoilla

Sivut

Kommentit (16)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Minä OLIN urheiluvisan listoilla jonkin ohikiitävän hetken jota kukaan ei varmaan edes muista.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Kolmonen varmaan. En pysty korottamaan, kun se ei ole enää pelattavissa.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Ankkafani315
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

En ole päässyt koskaan, vaikka tuhansia kertoja olen saanut parempia statseja kuin listallaolijat. Tämä on epäreilua ja pitäisi ehkä valittaa Ylläreille. Mutta minua ei haittaa, ei ole maailmanloppu ellen saa jotain mitalia tai listallaoloa; ajattelin vaan että jotakuta saattaa harmittaa.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Tunnista taitelija-pelissä minulla oli kerran sijat 2-10 hallussa, mutta eipä ole enää.. No enpä ole niitä pelejä pahemmin viime aikoina pelannutkaan. Niihin kyllästyy,kun niitä on muutaman kerran pelannut.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Oletko paassyt peleissa listoille?

Sohvaperuna - 03.02.10 11:47 (ID 456463)

Tunnista taitelija-pelissä minulla oli kerran sijat 2-10 hallussa, mutta eipä ole enää.. No enpä ole niitä pelejä pahemmin viime aikoina pelannutkaan. Niihin kyllästyy,kun niitä on muutaman kerran pelannut.

Minäkin olen ollut samalla sijalla,mutta kuolemattomat kuplat ihmetyttää. Wondy on saanu 11 sekkaa vaikealla ja jotain 999 pinnaa,minä sain 10 sekkaa vaikealla ja vaan 505 pinnaa. Cheattaako ne vai mikä siinä oikein on?????!!!!!!!

Tässä tämä tällä kertaa.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
mr.latettaja: Wondy on saanu 11 sekkaa vaikealla ja jotain 999 pinnaa,minä sain 10 sekkaa vaikealla ja vaan 505 pinnaa. Cheattaako ne vai mikä siinä oikein on?????!!!!!!!

Ja minä vai? 1) Huijaaminen on halpamaista. 2) En jaksaisi nähdä vaivaa tuollaiseen. 3) En osaisi, vaikka haluaisinkin.: D (Enkä siis halua.)

En oikein ymmärrä näiden pelien sielunelämää, mutta nyt kun mainitsit, niin kävin kurkkimassa listoja. Kuolemattomissa kuplissa oon näköjään listoilla, vaikken ymmärrä, että kuinka ja miten. Pelimitalit ovat luonnollisesti yhtä hämäriä.: D Ei siis kannata tuijottaa noita rankingeja ja prenikoita kovin tarkasti, ne näyttävät nodattavan samaa kaavaa kuin viestien lainaamisen toimiminen, eli ei mitään.

Vierailija

No onhan siellä Karhukoplan trampoliinipelin käressä tullut oltua, tosin nyt siellä listalla on monia huijareita.

Vierailija

En ole ollut koskaan pelilistoilla, mutta tällä hetkellä minut kyllä löytää "viikon aktiivisimmat" listalta. Onnistuin pääsemään sinne jokin aika sitten. :] Sieltä minut löytää!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat