Lego videogames -topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä legovideopelejä sinä omistat?

Itse mä omistan:

Lego Star Wars 1-2 sekä completesagan

Lego Indiana Jones 1-2

Lego Batman

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Oletko päässyt sinne pahisten paikkaan, THL? Mä olen ja kivaa, kun siellä saa vain ohjata pahiksia niissä tasoissa! Olet muuten aika hyvin päässyt pelin tasoista tasoihin.

Ankkafani315
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tämä keskustelu kuuluisi Pelitoppaan, mutta kun sinä, KC kerran omistat tuon Lego SW complete sagan, niin kysyn yhtä peliin liittyvää asiaa.

Kauan aikaa sitten ostin tuon Complete sagan ja aika nopeasti pääsin sitä läpi. Olen kuitenkin jäänyt jumiin viimeiseen Super Storyyn; prosentti on siis 97.5 % , niin tiedätkö mitään hyvää neuvoa, jotta pääsisin tuonkin pelin läpi? Pelissä ei nimittäin ole enää mitään muuta läpäistävää. :S Olin jo melkein unohtanut asian, mutta nyt tuli taas mieleen nähtyäni tämä.

~Af315

MeRakastammeAnkkaa
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Olen pelannut noita kaikkia mitä mainittuja, KC.Paras on estottomasti: Lego Indiana Jones.Paras grafiikka, vaikkei paljoa eroa löydykkään muihin peleihin.En ole mikään fani mutta pidän todella niistä peleistä.Vaikken omistakaan kuin Star Wars-teemaa.En kyllä muuten diggaa aiheista, paitsi jonkin verran Star Warssista pidän.Kaverilla on nuo kaikki..Mutta en ole siltikään hankkinut.Lego Indiana Jonesin kyllä hankin, maksoi mitä hyvänsä.

Jämäkkää tekstiä dy:MRA.

Vierailija
Seuraa 
Liittynyt22.2.2009

Itselläni on tuo Indiana Jones 1, ja kysyisin paria asiaa: Miten saa kaksi viimeistä "aarretta" "Battle on the bridge"-levelissä? Muuten olen pelin pelannut kokonaan, mutta 2 arkkua puuttuu. Kaikki postilaatikot, hahmot, rahaputket, mutta ei kahta arkkua. Osaisiko joku auttaa. YouTubestakaan ei ole löytynyt vastausta. : (

//Keksin jo! Nyt on 100% vedettynä! : )

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat