Kertokaa oma vitsi!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Okei tässä pitää kertoa oma vitsi alotan: Olipa kerran Pikku-Kalle hänen äitinsä käski mennä kauppaan ja piti ostaa kurkkua, maksaa ja munia. Kun Pikku-Kalle oli maksanut ostokset, pyöräilijä ajoi päälle. Pyöräilijä kysyi onko kaikki hyvin. Pikku-Kalle vastasi:"Ei muuta kuin maksa lensi pellolle, munat meni rikki ja kurkku katkesi." Varmaan tajusitte mitä tapahtui.

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Tummaihoinen oli ostanut superpuhdistavaa shampoota. Suihkussakäynnin jälkeen hän sanoi miehelleen: Ei tää mitään superpuhdistavaa ole. Olen edelleen tumma!

Vierailija

Olipa kerran mummo ja pappa.He olivat ostanut saaren.He eivät keksineet sille nimeä joten he päättivät nimetä sen ensimmäisen sanan kuultuaan.Moottoriveneilijä meni saaren ohi kun siltä loppui bensa hän sanoi:Kamelinpylly!

ja saaren nimeksi tuli kamelinpylly.Eräänä päivänä he ostivat lehmän ja nimesivät sen samalla tavalla kun saarensa sitten soutuveneilijä kulki ohi ja sanoi kun hännellä tuli reikä pohjaan:Reikä! ja lehmän nimeksi tuli reikä.Eräänä päivänä reikä oli hävinnyt sitten he menivät poliisi laitokselle ja sanoi poliisille:Etsimme koko Kamelinpyllyn mutta Reikää ei löytynyt mistäään:)

Vierailija

Jänis meni kauppaan ja kysyi: "Onks porkkanoi?"Myyjä vastasi:"Ei ole."Jänis tuli seuraavana päivänä uudestaan ja kysyi taas onko porkkanoita. Myyjä vastasi taas että ei ole. Jänis tuli kolmannen kerran kauppaan ja kysyi TAAS onko porkkanoita. Myyjä vastasi:"Nyt jos sä tuut vielä kerrankin ja kysyt että onko porkkanoita, niin mä naulaan sut korvista tohon katulamppuun!!" Jänis tuli neljännen kerran kauppaan ja kysyi:"Onks nauloja?" Myyjä vastasi:"Ei ole." "Hyvä. Onks porkkanoi!"

-Dynamic trio-

Ankkafani315
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Re: Kertokaa oma vitsi!

:Daku:D:

Olipa kerran mummo ja pappa.He olivat ostanut saaren.He eivät keksineet sille nimeä joten he päättivät nimetä sen ensimmäisen sanan kuultuaan.Moottoriveneilijä meni saaren ohi kun siltä loppui bensa hän sanoi:Kamelinpylly!

ja saaren nimeksi tuli kamelinpylly.Eräänä päivänä he ostivat lehmän ja nimesivät sen samalla tavalla kun saarensa sitten soutuveneilijä kulki ohi ja sanoi kun hännellä tuli reikä pohjaan:Reikä! ja lehmän nimeksi tuli reikä.Eräänä päivänä reikä oli hävinnyt sitten he menivät poliisi laitokselle ja sanoi poliisille:Etsimme koko Kamelinpyllyn mutta Reikää ei löytynyt mistäään:)

Olen kuullut tuon vitsin ja se onkin yksi suosikeistani! : D

Kopsattu tuttu vitsi : -)

Roope tuli Mummon luo vierailulle. Sisälle tultuaan Roope ojensi Mummolle ison kimpun kauniita punaisia ruusuja.

-Voi, Roope, ei sinun olisi tarvinnut! Minulla kasvaa ruusuja omassakin puutarhassa.

-Kasvoi, täsmensi Roope.

Vierailija

Tämän on jo saattanut lukea joku uusimmasta NYT- lehdestä, mutta laitanpa silti, on sen verran hauska.

Miten upotetaan norjalainen sukellusvene?

Sukelletaan sen luo ja koputetaan ovea.

Miten upotetaan norjalainen sukellusvene toistamiseen?

Koputetaan ovea, norjalainen avaa oven ja sanoo:

"Ehei, ei onnistu tällä kertaa".

Vierailija

Tämä on nyt tälläinen veikkauksen Jokeri-vitsi, mutta ihan hyvä silti:

Ensin oli matti ja teppo. Sitten tuli jouko ja kosti. (se on parempi lausuttuna) :D

:)Ninnu

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

Vitsi:

Miksi blondi työnsi korvansa pistorasiaan?

-Hän odotti sähköpostia.

Miksi blondin aivot olivat aamulla herneen kokoiset?

-Ne olivat kasvaneet yön aikana.

Mitä saa kun tiputtaa Nokian uusimman kännykän kylpyammeeseen?

-Puhekuplia.

Vierailija

Suomalainen ja Ruotsalainen kisaili kummalla on kauniimpi kieli.

Suomalainen sanoi runollisesti saari saari heinä saari.

Ruotsalainen sanoi öö öö höö öö

PS:Tarkoittaa suomeksi samaa mutta en tiedä miten kirjoitetaan.

::.timippa11.::

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Mies valitti ystävälleen: "Minun kalani hukkui, lintuni tippui rotkoon ja myyräni hautautui maahan!" ;<

-Aku setä, potkaisin tänään vahingossa yhtä tätiä nilkkaan. -Noh, pyysit kai anteeksi, Tupu.

-Totta kai, ja sitten täti antoi minulle markan, kun olin niin hyvätapainen.

-Huomasit kai kiittää markasta?

-Ei kun minä potkaisin toiseenkin nilkkaan

Aku oli Iineksen luona, kun puhelin soi. Iines meni vastaamaan ja palasi viiden minuutin kuluttua. -Sepä oli lyhyt puhelu, pulu. Yleensä viivyt puhelimessa tuntikausia. Kuka siellä oli?

-Väärä numero.

Kuinka pidät blondin kiireisenä koko päivän?

-Vie hänet pyöreään huoneeseen ja käske istua nurkassa.

Mitä yhteistä on blondilla ja kaljapullolla?

-Molemmat ovat tyhjiä kaulasta ylöspäin.

Miksi blondi oli innoissaan saatuaan palapelinsä valmiiksi puolen vuoden uurastuksen jälkeen?

-Palapelin laatikon kyljessä luki 2-4 vuotta.

Miten blondin silmät saa loistamaan?

-Valaisemalla taskulampulla korvaan

Miksi blondi ei osaa kirjoittaa lukua "yksitoista?"

-Hän ei tiedä, kumpi 1 tulee ensin.

-Liisa, miksi aina vastaat minun kysymykseeni kysymyksellä, Kalle marmatti.

-Ihanko totta? Teenkö minä tosiaan niin?

-Isä, Pikku-Kalle kiljui ruuhka bussissa. -Mulla on kamala pissa hätä.

-Älä poika yritä kusettaa mua, isä vastasi rauhallisesti.

Pikku-Kalle oli päässyt vanhempiensa kanssa ravintolaan syömään. Annokset olivat niin mahtavia, että jokaiselle jäi jotakin lautaselle. Äiti, joka oli kovin nuuka, ilmoitti tarjoilialle:

-Voisitteko tuoda minulle muovipussin, niin voisimme viedä ruuantähteet koirallemme?

-Jippii, Kalle hihkaisi. -Mä saan koiran!

-Meidän äiti muistuttaa puoliksi koiraa ja puoliksi arkeologia, Kalle paljasti Villelle.

-Miten niin?

-No jos se ei hauku niin sitten se kaivelee menneitä.

Miksi blondi vääntelee naamaansa mikroaaltouunin edessä?

- Hän tekee lapsille nauravia nakkeja.

Miksi 17 blondia jonottaa kapakan ovella ?

- Koska sisään pääsee vasta kun on 18.

Uimarannalla oli upea blondi kissanpoika sylissään. Lehtivalokuvaaja sanoi:

- Minä haluaisin ottaa valokuvan teidän karvapallostanne.

- Kyllä se sopii. Mutta mihin minä laitan tämän kissan siksi aikaa?

Mistä parhaiten eroittaa märehtivän lehmän ja purkkaa jauhavan blondin?

- Lehmällä on älykkäämpi ilme

Noniin, kopsasin nuo muut, paitsi tuon ensimmäisen, mutta mielestäni ne olivat niin hyviä, että ne piti ilmoittaa täälläkin. :)

- Tapsa

Vierailija

täst lähtee:

suomalainen,ruotsalainen ja norjalainen eksyivät autiomaahan. he löysivät uima altaan ja kysyivät altaan omistajalta saako altaassa uida. saa,mutta allas on lumottu. teidän pitää hypätessä sanoa millä allas täytetään. ensin hyppäsi suomalainen ja sanoi fanta. sitten hyppäsi norjalainen ja sanoi coca cola. juuri kun ruotsalainen oli hyppäämäisillään hän liukstui ja sanoi pas*a.

aika hyvä? :)

Vierailija

Lainaus:
Re: Kertokaa oma vitsi!

ankkaa - 31.01.10 04:01 (ID 454425)

täst lähtee:

suomalainen,ruotsalainen ja norjalainen eksyivät autiomaahan. he löysivät uima altaan ja kysyivät altaan omistajalta saako altaassa uida. saa,mutta allas on lumottu. teidän pitää hypätessä sanoa millä allas täytetään. ensin hyppäsi suomalainen ja sanoi fanta. sitten hyppäsi norjalainen ja sanoi coca cola. juuri kun ruotsalainen oli hyppäämäisillään hän liukstui ja sanoi pas*a.

aika hyvä? :)

No tuossa repesin totaalisesti! Hahhahhah! Sääli ruotsalaista... :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Minun: Kuubalainen, Ruotsalainen ja kuuro istuivat samassa junassa. Kuubalainen poltti sikarin puoleenväliin, ja heitti sen ikkunasta. Muut kysyivät miksi hän niin teki. Hän vastasi että ''Meillä on niin paljon sikareita, että ei haittaa jos yksi menee. Sitten ruotsalainen otti kondo*in ja repi sen. Muut kysyivät taas, miksi hän sen teki. ''Meillä on niin paljon kond*meja, että ei haittaa, jos yksi menee''. Sitten kuuro otti koko porukan, ja heitti ikkunasta. ''Maailmassa on niin paljon kuulevia, ettei haittaa, jos 1 menee...''

-Aleksi - tänään, tässä ja nyt!

Vierailija

Oliks tää hyvä topic?

Mikä on avaimenperä?

Juttu millä voi hävittää kaikki avaimet yhtä aikaa! Toivottavasti pidätte tästä topicista :D:D:D:D:D:D:D

~TV432

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat