Paras "kuittaus"

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Arvaatte varmaankin, mistä sain idean tähän topiciin.

Kerro, jos mielestäsi itselläsi tai jollain muulla käyttäjällä on sivujen paras "kuittaus".

Esimerkki:

Mielestäni minun kuittaukseni on sivujen paras.

~J-A~

--------------------------------------------------

Voin myös pitää listaa "kuittauksista".

//Tiedän että Ankkafani315 listaa näitä kuittauksia Legenda-topicissa, mutta työ on ollut keskeytettynä aika kauan.

Jos tämä on turha topic, tulkoon joku lukottamaan tämän ja hukuttamaan topicmereen!

-------------------------------------------------

Kuittauksia:

Maailman Paras-98: -Aleksi - tänään, tässä ja nyt!

One Piece: OP kuittaa

Af1: Affe A. Apina ja Removeto OY < -- IS DEAD!!!! Uusi yhtiö on Affena OY jonka löydät Koululaisen foorumilta!

timippa11: ::.timippa11.::

T3: ?????T3?????

onninho: -onde-

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

Kiitos, Juppe! Ja olet parantanut suomen kieltäsi, joka oli ehtona parhaat käyttäjät-listallani, eli nyt sitten pääset sinne! Hienoa!

Minä en vielä tiedä, äänestän myöhemmin...

// Ja eikös olisi parempi, ettei itseään saa äänestää?

-Aleksi - tänään, tässä ja nyt!

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Do'h! Oisin ehdottanu omaa harvaankäytettyä "kuittaustani". ;D

//Affe A. Apina ja Removeto OY < -- IS DEAD!!!! Uusi yhtiö on Affena OY jonka löydät Koululaisen foorumilta!

Jonttu-Ankka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Re: Paras "kuittaus"

Maailman Paras-98 - 31.01.10 02:08 (ID 454288)

Kiitos, Juppe! Ja olet parantanut suomen kieltäsi, joka oli ehtona parhaat käyttäjät-listallani, eli nyt sitten pääset sinne! Hienoa!

Minä en vielä tiedä, äänestän myöhemmin...

// Ja eikös olisi parempi, ettei itseään saa äänestää?

-Aleksi - tänään, tässä ja nyt!

No joo, olisihan se kyllä parempi idea.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Paras "kuittaus"

Maailman Paras-98 - 31.01.10 02:08 (ID 454288) Kiitos, Juppe! Ja olet parantanut suomen kieltäsi, joka oli ehtona parhaat käyttäjät-listallani, eli nyt sitten pääset sinne! Hienoa! Minä en vielä tiedä, äänestän myöhemmin... // Ja eikös olisi parempi, ettei itseään saa äänestää? -Aleksi - tänään, tässä ja nyt!

Big big big suuret kiitokset Maailman Paras! Minä valitsin sinut ensimmäisenä minun PARHAAT KÄYTTÄJÄT -listaani! Onnea!

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No en nyt osaa sanoa, onko tämä turha topic. Jos samasta aiheesta puhutaan jo jossain muualla aikaisemmassa topicissa, niin sitten on. mutta jos siellä pelkästään listataan parhaimpia kuittauksia, niin ei ehkä sitten. Tämä on tietysti vain minun näkemykseni.

Sitten asiaan. Kerran huomasin Mefistolla yhden todella hupaisan kuittauksen joka meni tällä tavalla: "-Mefisto, puuta heinää jo vuodesta 2008-".

Itsellenikin voisin keksiä jonkun kuittauksen, joka sopisi suurimpaan osaan tilanteista.

//Ei sitten kokeilla kuittausta, kun se on jo kahdesti sensuroitu!

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

En osaa sanoa ihan parasta kuittausta, mutta pidän T3:n kuittauksesta, se on erikoinen: ?????T3?????

Itse en kuittausta käytä, näkeehän käyttäjän nimimerkin tuosta vasemmaltakin, mutta ne ovat hauskoja härpäkkeitä, voisin kyllä sellaisen joskus laatia. :>

Vierailija

Paras on mielestäni, kuten Donald jo sanoikin, ylivoimaisesti Mefiston kuittaus:

"-Mefisto, puuta heinää jo vuodesta 2008-".

Aivan yliveto kuittaus!

Ja se omani tulee myös tähän loppuun. Eli siis:

OP kuittaa.

Vierailija

Lainaus:
Re: Paras "kuittaus"

One Piece - 31.01.10 03:15 (ID 454352) Paras on mielestäni, kuten Donald jo sanoikin, ylivoimaisesti Mefiston kuittaus: "-Mefisto, puuta heinää jo vuodesta 2008-". Aivan yliveto kuittaus! Ja se omani tulee myös tähän loppuun. Eli siis: OP kuittaa.

Juu, tuo Mefiston kuittaus on kyllä ehdottomasti paras. One Piecen kuittaus ei ehkä ole hirveän kekseliäs, mutta jostain syystä pidän siitä myös. Elikkä Mefiston kuittaus on ykkönen, OP:n kakkonen.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Olen siis tässä kuittaus-asiassa samaa mieltä sinun kanssa, One Piece.

On kuitenkin kummallista, että minun kuittaus on sensuroitu jo 3 kertaa peräkkäin! Mistäköhän se mahtaisi johtua? Ei siinä ainakaan ole mitään sääntöjen vastaista.

//: Arvasin! Koitan sitten joskus myöhemmin uutta kuittausta, kun ensimmäinen ei tunnu ylläpidon herroille ja rouville kelpaavan. ;)

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Lainaus:
Donaldi: On kuitenkin kummallista, että minun kuittaus on sensuroitu jo 3 kertaa peräkkäin! Mistäköhän se mahtaisi johtua? Ei siinä ainakaan ole mitään sääntöjen vastaista.
En viitsinyt offiin tätä laittaa, joten vastailen tässä. :P

Luulen että siguusi kuuluu jokin "kielletty" merkki, enkä tarkoita nyt mitään sääntöjenvastaista. On olemassa tiettyjä www-koodiin varattuja merkkejä, jotka on koodia kirjoittaessa merkittävä tietyllä tapaa jotta ne näkyisivät sellaisenaan eikä selain tulkitse niitä joksikin koodausosaksi. En tiedä onko kyse tästä, mutta se saattaa toimia myös väärinpäin. Jos vaikkapa käytät < -merkkiä, sitä ei saa kirjoittaa yhteen minkään kanssa, muuten viesti katkeaa siihen. Elikkäs jos esimerkiksi sydämen haluaa lisätä, pitää käyttää tätä: ?, < 3 ei toimi yhteenkirjoitettuna. Näitä merkkejä voi olla lisääkin, mutten ole ottanut selvää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat