Pulina keräily-topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Nonniin tänne topicciin pulinaa ja pölinää eri keräilyistä , siis ei aku ankka aiheista muuten tämä topicci olisi turha...

Lillen- Ei ankkaa ilman aku ankkaa-

Ps. pyydän anteeksi jo etukäteen jos tätä aihetta ollaan jo käytetty :(.

Kommentit (7)

Vierailija

Huom. En halua loukkaavia kommenteja toisia käyttäjiä kohtaan heidän keräilyistä muistakaa se.

Esimerkiksi itse keräilen postimerkkejä ja rahoja aku ankan taskukirjojen lisäksi .Olen keräillyt purkka pusseja ,keräily kortteja jne.

Lillen-Ei ankkaa ilman aku ankkaa-

Vierailija

Minä kerään (euro) kolikoita. Olen aika hyvin edistynyt siinä. Enään puuttuu Itävallan 1 snt, ja Luxemburgin 1 euro.

Vatikaanin, Maltan ja San Marinon kolikoita en vaivaudu edes keräilemään, niitä on painettu niin vähän.

Vierailija

Itse en hirveästi euro kolikoita keräile , vanhoja (mummon)markkoja enemmä mutta se keräily on vielä aika alussa.

Rapkissa
Seuraa 
Liittynyt19.7.2012

Tällä hetkellä keräilen jalkapallokortteja. Mutta niitä minulla on ainoastan vähän. Parhaimmat pelaajani ovat Vincent Kompany, Michael Carrick ja Gianluigi Buffon.

ajk master
Seuraa 
Liittynyt19.9.2013

minä keräilen vanhoja ja harvinaisia taikaviitta 2000 TK taikaviitan uudet seikkailut lehtiä (julkaistu 1999-2000) minulla on jo neljä numeroa (2/2000,6/2000,8/2000 ja 12/2000) ja nyt aion hankkia numeron 1/1999 siis kohta

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat