Miksi tulit Aku Ankkaan?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Laita lukkoon vaan jos haluut,mutta kysymys kuuluu miksi tulit Aku Ankkaan?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Tulin, koska minulla on vähän tylsää (tosi imartelevaa :D), ja koska halusin päästä keskustelupalstalle bongailemaan kiinnostavia keskusteluja.

Vierailija

En oikein muista siitä yli 1 1/2 vuotta sitten mutta kai siksi koska akkarissa sitä mainostettiin mutta sitten minulla oli sellainen ongelma että en onnistunut rekisteröimään itseäni kun oli jottain häiriöitä tietokoneessa mutta pari kuukautta sen jälkeen se onnistui :).

Lillen-Positiivisuus on voimaa-

Vierailija

Koska tykkään puhua Akkareista, ja nämä sivut osoittautuivat loistaviksi siihen tarkoitukseen!

Sivujen ehdotonta plussaa on myös se että täällä saa puhua myös muista asioista eikä vain Akkareista. Tällä tavalla aiheet eivät kertakaikkiaan Voi loppua!:D

Vierailija

Olin kattonu keskustelu palstoja ja sitten tein itse tänne tytpin kun itse alko kiinnostaa ja ne pelit kiinnosri myös

~Daku siellä missä tapahtuu!

Vierailija

Itse ryhdyin Aku Ankkaan kun kaveri kertoi koulussa ,harkitsin asiaa kauan mutta sitten päädyin siihen että rekisteröidyn AkuAnkkaan.

Vierailija

Se kertoja olin MINÄ!!! Tulin Aku Ankkaan koska halusin päästä keskustelemaan paikoissa jossa on asiallista kielenkäyttöä ja hyviä aiheita. Sitten löysin tämän sivun. Ja edelleen, HPP hio oikeinkirjoitusta. Mutta ihan hyvä topic. (paitsi että tälläinen on jo. Mutta ei kai sillä ole mitään väliä.)

MRL kuittaa.

Vierailija

Olin ennen rekisteröitymistäni pelannut pelejä ja katsonut kupediaa (se oli jo vuonna 2008 alussa). En tiedä, miksen saanut heti pähäni ajatusta rekisteröityä tänne sivuille. Paljon yli vuoden jälkeen minä sitten tänne ankkaprofiilin huitaisin.

-akkari69- inhottavan surkeita viestejä vuodesta 2009.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat