arvio musta ritari täydet pisteet on 10!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mun mielestä 10!

Sivut

Kommentit (19)

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Taas tälläinen liukuhihnatopic... Miettikää vähän ennen kuin teette tälläisia.

Musta Ritari on todella hyvä sarja. Lähinnä Don Rosan ansiosta sarja saa minulta täydet 10 pistettä.

-Sohvis, Touhua & tohinaa jo yli puoli vuotta-

MeRakastammeAnkkaa
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Re: arvio musta ritari täydet pisteet on 10!

Sohvis - 03.02.10 09:28 (ID 456412) Taas tälläinen liukuhihnatopic... Miettikää vähän ennen kuin teette tälläisia. Musta Ritari on todella hyvä sarja. Lähinnä Don Rosan ansiosta sarja saa minulta täydet 10 pistettä. -Sohvis, Touhua & tohinaa jo yli puoli vuotta-

Noin juuri.Ei tälläisiä.Arvioni on 10.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: arvio musta ritari täydet pisteet on 10!

Sohvaperuna - 03.02.10 09:28 (ID 456412) Taas tälläinen liukuhihnatopic... Miettikää vähän ennen kuin teette tälläisia. Musta Ritari on todella hyvä sarja. Lähinnä Don Rosan ansiosta sarja saa minulta täydet 10 pistettä. -Sohvis, Touhua & tohinaa jo yli puoli vuotta-

miks tälläset on huonoi?:(

pikkusohvi
Seuraa 
Liittynyt8.11.2009

Lainaus:
Re: Re: vio musta ritari täydet pisteet on 10!

Veli Huilu - 08.02.10 01:13 (ID 460752) hym, mitä minä juuri äsken sanoin?

No minä ainakin vastaan tähän ja sinä et minua kiellä!Musta ritari on sen verran hyvä,että mä ainakin arvostelen!9½!!!

Vierailija

Nämä kuuluvat sinne off-topiciin... Miettikää ihan oikeasti ennen kuin teette tällaisia topiceja!!!!!!!! Tämäkin on niin pieni aihe!!! No,10++++++++++ ritarille.

MRL kuittaa.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: vio musta ritari täydet pisteet on 10!

mr.latettaja - 15.02.10 02:49 (ID 466413)

Nämä kuuluvat sinne off-topiciin... Miettikää ihan oikeasti ennen kuin teette tällaisia topiceja!!!!!!!! Tämäkin on niin pieni aihe!!! No,10++++++++++ ritarille.

MRL kuittaa.

Laitan nyt sitten tismalleen saman viestin,koska en ole muuttanut mielipidettäni niin ritarista,kuin topan turhuudesta!

MRL kuittaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat