Kuka kaipaa Sepe Sutta?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Hoi! Tänään postilootiin tipahtavassa Aku Ankassa on pitkästä aikaa taas Sepe Suden seikkailu. Kuka kaipaisi niitä lisää lehden sivuille?

Sivut

Kommentit (53)

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Sepe Sutta näkee kyllä aika harvoin, mutta mielestäni hän sopisi paremmin taskareihin ja Aku Ankka Ekstra-lehteen, mutta Akkarissa voisi olla kyllä vain Ankka-tarinoita.

Kyllä Sepe Susi-tarinoita voi Akkareihinkin pistää, mutta en näkisi mitään syytä, että niitä tarinoita pitäisi olla lisää.

MeRakastammeAnkkaa
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hienoa toimitus.Olin aikoinani Sepe-fani, mutta innostus laski sarjojen puutteessa.En ole saanut lehteä vielä, mutta oletan sitä hyväksi sarjaksi.Minusta olisi hauska jos löytyisi joku Hessun seikkailu, vaikka harvoinhan Hessua pääosassa näkee.Hessu on niin paras..Mutta nyt kyllä tekstini harhautui aiheesta..:)

-Markus-

Vierailija

Sepe Sutta en paljoa kaipaa. En ole koskaan erityisemmin pitänyt koko hahmosta. Mielummin lisää Aku ankka tarinoita tai Touho tarinoita, niitä kun jaksan lukea. Tai voisi laittaa vaikka Pikku Akun tarinoitakin, niitä ei ole vähään aikaan näkynyt.

-Star Duck - tähtien tuikkeessa

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hienoa, että toimituksenkin väki kirjoittaa viestejä, lisää vain viestejä sieltä!

Itse en kauheasti Sepestä välitä, joten mielellään ei lisää häntä. Laittakaa mieluummin Touhoa ja Taikaviittaa lisää. Pepin ja Matamin voisi ainakin jättää kokonaan pois.

Vierailija

Minä olen samaa mieltä että Pepin voisi ainaskin jättää pois,mutta Sepe Sutta saa tulla lisää ja mahtavaa toimitus että tekin teitte hyvän kysely topicin.Hienoa!

Don McAnkka
Seuraa 
Liittynyt26.10.2009

Mielenkiintoinen kysymys...

Mielestäni Aku Ankka Extrassa Sepeä, Ossian Otökkää ja muita kumppaneita nähdään tarpeeksi usein. En siis kaipaa Extran tilaajana heitä tavalliseen Aku Ankkaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat