Mitä liittymää sinä käytät?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Keskustelua liittymistä, hinnoista ja palveluista.

Itse olen käyttänyt DNA:aata jo yli kaksivuotta.

Minun mielestäni se on tominut todella hyvin eikä ole ollut mitään valittamista.

Sivut

Kommentit (62)

Vierailija

Minä käytän Elisaa, koska olen todennut sen jo kauan sitten hyväksi liittymäksi, monella tavoin. Ja Elisan uusin mainos on huippu! "Nooo en mä nyt tiedä..."

~Mr R.A.

Vierailija

Elisaa olen aika pitkään käyttänyt.

Se on hyvä liitymä minun mielestä.

Ja itselläni on Samsung b3310 todella hyvä puhelin.

~Daku siellä missä tapahtuu!

Vierailija

Soneralla puhelut ja tekstiviestit maksavat enemmän kuin Dna:aalla. Ja DNA on myös paljon suositumpi kuin Sonera. Eli kannattaa vaihtaa DNA:aahan. Se Elisan mainos on hyvä: ''En mä nyt tiiä''

Vierailija

En voi sanoa, että "mistä näitä senttejä oikein tulee?" Elikkä ei ole meikäläisellä DNA, vaan Sonera.

:)Ninnu

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Lainaus:
Taskarihullu: Soneralla puhelut ja tekstiviestit maksavat enemmän kuin Dna:aalla. Ja DNA on myös paljon suositumpi kuin Sonera. Eli kannattaa vaihtaa DNA:aahan. Se Elisan mainos on hyvä: ''En mä nyt tiiä'' --- Minun mielestäni sinun kannattaisi vaihtaa DNA:aahan. Soneralla on kalliimmat puhelut ja tekstiviestit.
En kuunaan ikimaailmassa ole vaihtamassa rakasta Soneraani mihinkään helekatin Elisoihin tahi DNA:han, vasta kuolleen ruumiini yli joku saattaa sen tehdä. Ensinnäkin, DNA:n kuuluuvuus on syvältä. Tuli todettua ammattikouluaikoina kavereiden toimesta. Elisalla on epävakaat verkot, käyttäjäkavereilta kuultua tämäkin. DNA:n netti on, koska PHP mokoma meni sen ostamaan, enkä ole viitsinyt mihinkään vaihtaakaan. DNA:n mainokset ovat epähoukuttelevia. Samoin ne Elisan ukot karkottavat tehokkaasti, vaikka taitavatkin olla jo eläkkeellä. Sonera on halpa meikäläiselle, olenhan asiakkaana ollut jo toista vuosikymmentä. Jopa nykyinen puhelimeni oli huomattavasti halvempi juuri siksi että olen Soneran asiakas: Ovh 249€, DNA:n ja Elisan liittymillä 169€, sekä Soneran uskollisena asiakkaana sain koko luurin 120:iin ilman mitään kytkyjä tai muutoksia nykyiseen liittymääni. Jaa mitä sanoittekaan Sonerasta?

Vierailija

Meikäläisellä on, on aina ollut ja tulee olemaan TeleFinland. Hyvä liittymä. Elisa ei kyllä kuulu, vaikka sillä onkin parhaat mainokset : D. Iskällä oli Elisa, mutta eihän se missään kuulunnut. Mutta kuten sanoin, Elisalla on kyllä parhaat mainokset.

" Taitaa olla muutama hevosvoima traktorissa?" "En mä ny tierrä. Tollanen puutarhajyrsin." : DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

-Mefisto, turhia viestejä jo vuodesta 08-

Tali
Seuraa 
Liittynyt13.5.2009

Totta kai Saunalahti! Joka kuuluu kylläkin Elisaan. Kannattaa ottaa Saunalahden liittymä. Kuuluvuuskin on tosi hyvä. Elisan liittymän kuuluvuuden voi tarkistaa elisa.fi/kuuluvuus sivulta.

Vierailija

Itselläni on ollut sonera jo 5 vuotta toimii moiteettomasti.

Mulla ei oikeastaan ole merkitystä mikä liittymä mulla on nimittäin kaikkihan ne liittymiä ovat jotkut ovat halvempia jotkut puolestaan kalliimpia.

Ei sillä oikeastaan merkitystä ole mikä littymä kullakin on joissakin on vaan halvemmat puhelut niin ihan so what mikä liittymä on.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat