Paras muusikko äänestys.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkä tämänkin saa siis lukottaa jos tämä on turha.toivon,että ei tule viestejä joissa on linkki musatopaan,koska aihe on niin laaja.

Eli siis jokainen sanoo oman/omat lempimuusikkonsa.

Minun lempparit ovat James Hetfield ja Kirk Hammett.

MRL kuittaa.

Sivut

Kommentit (16)

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

Miksi teit topicin, jos haluat, että se lukotetaan?

Ja tämä tosiaan kuuluu sinne musa toppaan, eli siellä jatketaan.

Ja olen kanssasi samaa mieltä lukottamisesta, eli LUKKOON!!! vaan.

>SuperÄijä katkaisee yhteyden>

Vierailija

Anna Abreu ja Indica ovat mielestäni parhaita. Anna tekee tanssimiseen- ja Indica rauhalliseen kuuntelemiseen sopivaa musiikkia.

Vierailija

Lainaus:
Paras muusikko äänestys.

Mr Roope Ankka - 05.02.10 03:15 (ID 458493) The Baseballs, he tekevät todella hienoa musiikkia! ~Mr R.A.

The Baseballs on ihan hyvä,mutta kaikki sen biisit on cover biisejä,sen takia se on vähän huono.

Oma lemppari muusikko on:Alexi Laiho.

Vierailija

Minä en tykkää the basaballista,koska en alkuperäisistäkään musiikeista tykkaa. Mutta parempihan se pesäpallo on kuin joku rihanna. Myös Dream Theater on muuten hyvä. He säveltävät hyvää musiikkia. Ja muuten voisi laittaa lempibiisejä niiden muusikoiden lisäksi.

MRL kuittaa.

Vierailija

Re: Paras muusikko äänestys.<br /><br />sebu45 - 05.02.10 07:06 (ID 458856)<br /><br />[quote kirjoitti:
Paras muusikko äänestys.

Mr Roope Ankka - 05.02.10 03:15 (ID 458493)

The Baseballs on ihan hyvä,mutta kaikki sen biisit on cover biisejä,sen takia se on vähän huono.

Oma lemppari muusikko on:Alexi Laiho.

Samat sanat sebu45 sinulla on sama musiikkimaku

kun minulla koska Alexi Laiho on munkin lemppari laulaja ja vielä koska se soittaa Children Of Bodomissa joka on mun lemppari bändi.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Parhaita muusikoita ovat Chester Bennington ja Mike Shinoda, molemmat ovat todella hyviä laulajia, ja Shinoda osaa paljon muutakin.

Mutta Emma-gaalassahan Suomen kansa valitsi viime vuoden parhaaksi ulkomaiseksi artistiksi Tokio Hotelin ja kotimaiseksi Lauri Tähkä & Elonkerjuu- yhtyeen.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Omasta mielestäni John Lennon on eräs parhaimistoa edustava muusikkoa, hän teki Beatlesin uralla ja omallaankin todella hyvää työtä. Ja samaa voisi sanoa myös Paul MacCartneysta, joka myöskin teki hienoa työtä Beatlesin uralla.

Eräs mainio muusikko, jonka nostan esiin, on Depeche Moden biisinikkari Martin L. Gore. Hän on tehnyt bändilleen niin hienoja kappaleita, ettei niihin kyllästy millään. Hän myöskin soittaa mitä tahansa soitinta mainiosti, erityisesti kitaraa.

Eräs maininnanarvoinen bändi kokonaisuudessaan on U2, jolla on myöskin hienoja levyjä ja kappaleita sieltä 80-luvulta. Heistä kenties parhaiten edistynyt muusikko on basisti Adam Clayton, joka on erittäin taitava.

Vierailija

U2 ja the Beatles ovat kyllä ihan hyviä. Mutta pysyn edelleen heavymusiikin säveltäjien puolella. Tämä ei siis johdu säveltäjistä vaan musiikkimaustani.

MRL kuittaa.

Vierailija

Olen samaa mieltä akuotton kanssa Alexi Laiho on minustakin paras muusikko hän on todella tunnettu suomessa ja japanissa.

Lillen-Bodom Rocks-

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat