Mitä luet Aku Ankan lisäksi?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli mitä sinä luet Aku Ankan lisäksi?

Minä luen Animorphseja.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Akkareitten lisäksi luen kirjoja. Paljon, paljon, paljon kirjoja!:D Joka päivä pitää olla kirja mitä voin lukea. Lainailen kavereilta joskus niitten kirjoja ja sitten löytyy tuolta meidän kirjahyllystäkin kirjoja, vaikka olenkin jo suurimman osan lukenut.

En osaa nimetä tähän parhaita kirjoja joita olen lukenut, mutta niiden joukkoon kuuluu mm. Ilkka Remes 6/12, Twilight- sarja ja himoshoppaajat.:)

On miljoonia muitakin hyviä kirjoja, mutta en siis todellakaan jaksa (ainakaan vielä :P) luetella niitä.

Luen myös muita sarjakuvia. En yhtä säänöllisesti kuin Akkareita, mutta joskus tulee luettua Karvistakin. Sekin on varsin hyvä lehti. Tosin minusta Akkarit on paras sarjakuva lehti:D

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Nykyisin en oikeastaan mitään muuta, jos ei sanomalehtiä tai aikakauslehtiä yms. lasketa.

Kirjoista/lehdistä olen lukenut Lucky Lukea, Asterixia ja Tinttiä ainakin.

MeRakastammeAnkkaa
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Luen kaikenlaista muuta kuin Akua, esimerkiksi Viisikot ovat hyviä.En siis t.o.d.e.l.l.a.k.a.a.n lue pelkästään Akua:)

Luen myös esimerkiksi Karvista ja Masia.Tinttiä ja Asterixiäkin tulee harva se päivä luettua.

Mutta olen kuitenkin Ankkafani, eli luen siis eniten Akkaria.

Sanomalehtiä minä luen aina kun mahdollista, oli lehti vaikka Savon Sanomat tai Turun Sanomat.Mutta yleensä luen Heiliä, tai harvemmin Helsingin Sanomia.E

Se siitä sitten, tuossahan nuo taitava olla, vai kunkas luulet?

-MRA-

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat