Vanhat tekijät

Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Siis mitä mieltä olette heistä? (esim. Carl Barks, Tony strobl Paul Murry, Manuel Gonzales, Al Taliaferro Romano Scarpa...) Ovatko he parempia kuin nykyiset? Keitä kaikkia tiedätte? Kuka heistä on paras? Kerro se meille, niin järjestetään äänestys! Joko minä, tai sitten joku muu voi päivitää. Täällä on siis käynnissä keskustelu sekä äänestys! Okei, pistetään käyntiin!

Sivut

Kommentit (31)

MeRakastammeAnkkaa
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Klassikkohan on aina klassikko.Minusta ennen kyllä tehtiin paljon parempia tarinoita.Minusta paras on pakostikkin: Carl Barks.En tosin tarkoita ettei enää voi tulla hyviä piirtäjiä, vaan toivon että tulisi.Oli muuten lähellä etten äänestänyt parhaaksi mahtavaa Al Taliaferro.Ja tämä on aika mukava topic, kerrankin.

Vierailija

Minusta vanhat tekijät tekivät parempia tarinoita,

mutta pidän enemmän uusien tekijöiden piirroksista.Minäkin äänestän Barksia.

Tilanne Barks:4p:D

MeRakastammeAnkkaa
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Eäh, Carl Barkshan on saanut jo peräti niin monta kuin arvaahan 5-pistettä..Ja tuohon malliin ei voi jatkua, taaskin näin lyhyitä viestejä.Ja näin hyvässä topicissa.Nyt jäi kyllä harmittamaan, vaan eihän se minun vika ole..

-MRA, sepä se-

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

Tosiaan, nuo "vanhat" piirtäjät ovat yleensä parempia kuin "Uudet", paitsi Don Rosa.

30-luvun paras piirtäjä on ylivoimaisesti Floyd Gottfredson, siitä ei pääse mihinkään.

Myös Al Taliaferro, Paul Murry, Romano Scarpa ja monet muut ovat erinomaisia, mutta kaikkein paras piirtäjää/käsikirjoittaja niin uusista kuin vanhoistakin on Carl Barks, eli häntä äänestän.

>SuperÄijä katkaisee yhteyden>

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Tiedotus kaikille! Kaikki jotka eivät kirjoita kirjakieltä, menkää Kielioppi-topiciin, siellä on vain yksi oppilas, ja 4 opettajaa, muun muuassa minä! Kaikki vain sinne!

Vierailija

Parhaat vanhoista piirtäjistä ovat kyllä Barks, Taliaferro ja Gottfredsson. Omasta mielestäni huonoimpia ovat vanhat italialaiset sarjat ja piirtäjät.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat