Akupedia

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

tyhjennetty.

Miksi?

-Topicille ei oikeastaan löytynyt käyttöä.

-Roope Ankka12 on tehnyt samaa asiaa ajavan aiheen.

-Kolmas syy, joka koskee myös valtaosaa muitakin viestejäni.

Kommentit (13)

Vierailija
Seuraa 
Liittynyt22.2.2009

Hyvä Topic, Ankkafani! Eipä uusilla käyttäjillä ole ainakaan sen kanssa ongelmia. Muistan vielä, kun joku oli tehnyt Bart-nimisen artikkelin. Sehän ei kuulunut sinne, koska VAIN JA AINOASTAAN Disney-aiheet käyvät. Hyvä idea myös laittaa säännöt aloitusviestiin! ; )

Vierailija
Seuraa 
Liittynyt22.2.2009

Hyvä Topic, Ankkafani! Eipä uusilla käyttäjillä ole ainakaan sen kanssa ongelmia. Muistan vielä, kun joku oli tehnyt Bart-nimisen artikkelin. Sehän ei kuulunut sinne, koska VAIN JA AINOASTAAN Disney-aiheet käyvät. Hyvä idea myös laittaa säännöt aloitusviestiin! ; )

//Lähetyksessä kului... Painelin sitten vähän liikaa! : (

MeRakastammeAnkkaa
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hyvä topic, onhan tämä tosiaan kuin se entinen Akupedia jaosto(Vai miten se sitten sanotaan, aivan sama minulle)Joten siis tämä tulee tarpeeseen.

Kyselisin, että mitenköhän helposti saa Akupedian ykkösmitalin?Onko sama raja kuin keskusteluissa, vai mitenkäs sen suhteen on?Itse olen yrittänyt korjailla artikkeleita, vaikken mitenkään hirvittävästi:)

MeRakastammeAnkkaa
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tuo sinun parannusprojekti on hyvin suunniteltu, ja muutenkin todella hyvä.Toivon todella sen onnistumista:)Itselläni olisi vielä sen verran asiaa että kysyn: Voikos akupediaan laittaa kuvan ohessa?En tiedä miten, jos ylipäätä voi.Päättelin siitä, kun monessa artikkelissa on:)

-Parannuksen jälkeen tehdyistä viesteistä lyhin-

Ankkafani315
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kuvan lisäämisestä en tiedä muuta kuin että vain yllärit osaavat sen sinne lisätä. Säänöissäkin taitaa lukea; tosiaan, muuten sinne voisi ilmaantua vaikka mitä ngf scheissea.

Vierailija

Minä en ole kirjoittanut Akupediaan kertaakaan, kerran kyllä yritin, mutta se ei tullut/ tallentunut sinne! :[ Ja tein tai siis korjailin ihan Dieney/ ankkamaailmaan liittyvästä asiasta ( muistaakseni Parta- Jussista )

Olen kyllä monesti käynyt sieltä katsomassa kirjoituksia, ja kirjoitan kyllä sinne varmasti joskus, kun tietoa löytyy. ;)

_Antsu95_

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hyvä topic tämä on tosiaan, Ankkafani315, Tällaisia asiatopiceita ei ole koskaan liikaa. Ja oli tosi hyvä idea laittaa ohjeetkin aloitusvistiin. Sussa on ainesta collega! :)

Minäkin on olen tänään vähän korjaillut niitä artikkeleja, toivottavasti ne eivät menneet täysin metsään. Suurimman muutoksen huomaa artikkelissa Heimo Huima. Edellisessä versiossa ei ollut lainkaan pisteitä ja pilkkuja, joten oli tartuttava toimeen. Toivottavasti arvostatte vaivannäköäni.

Vierailija

Niin tosi hyvä topicci. Minäkin näin jollakin puhekielellä kirjoitetun sanan "Ankkalinna" -artekkelissa, mutta käänsin sen kuitenkin kirjakieleksi. Joten uusille/tuleville käyttäjilee, että älkää sitten kirjoitelko Akupediaan omilla puhekielillänne, kitooos!

McDuck-fani
Seuraa 
Liittynyt26.10.2008

Varmaan tulee toimimaan. Voinkin kertoa, että lisäkseni kaksi muuta henkilöä on kirjoittanut tekemääni Professori Kaivanto -artikkeliin, eivätkä he sitä paljon muuttaneet. Lisäksi huomasin, kun tein esitelmää Carl Barksista, niin huomasin että Akupedian Carl Barks -artikkeli on kopioitu Wikipediasta. Se on siis suora kopio (ainakin melkein) eikä mitään ole muutettu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat