Piirätkö omia sarjoja?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko joku teistä joskus tehnyt omaa sarjakuvaa? Minulla on pari hahmoa joita piirän sarjakuvaan!

Sivut

Kommentit (21)

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Kuviksen tunnilla olen sarjakuvia piirtänyt, mutta muuten en kyllä. Akkarin hahmoja piirtelen kyllä aina silloin tällöin, mutta meikäläisen piirrustustaidoilla ei kyllä sarjakuvia piirrellä.

Vierailija

Nooh, minä piirrän yleensä tikku - ukko sarjakuvia, jotka todennäköisesti menevät monta kertaa pieleen. Mutta silloin kun YRITÄN" piirtää Aku Ankka sarjoja, niin jälki on hirveää!

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Lainaus:
Re: Re: Re: Piirätkö omia sarjoja?

Juppe-setä - 07.02.10 04:41 (ID 460224)

Nooh, minä piirrän yleensä tikku - ukko sarjakuvia, jotka todennäköisesti menevät monta kertaa pieleen. Mutta silloin kun YRITÄN" piirtää Aku Ankka sarjoja, niin jälki on hirveää!

Samat sanat!

Vierailija

En piirrä mia sarjoja, mutta teen pari Aku Ankka tarinaa viikossa. ((Suurin osa matkittu Al Taliaferrorta, teen mieluiten yksi sivuisia vitsisarjoja.) Tietenin keksin juonen itse)

-akkari69- tylsiä tarinoita (ja porinoita) vuodesta 2009!

Vierailija

Joo. Oma sarjakuvahahmoni on Jussi Maa, teen hänestä strippejä.

Mutta enemmän teen Aku Ankka sarjakuvia. Viimeisimmän sain juuri valmiiksi. Sellainen joulusarja. "Joulukalenteribuumi" on sarjan nimi. Päähenkilöt ovat Aku ja Tulppu. Lisäksi kolme muuta sarjaa on työn alla. Yksi Taikaviitta- tarina, Roope ja Milla-seikkailutarina ja yksi sudenpentusarja.

-Antsu95-

Vierailija

Minun oma hahmoni on Minsat.siitä minä innostuin ja piirsin jo varmaan yli kymmenen sarjakuvaa.muuten toinen minun hahmo on Ville Vähä.

}Tollo 313 ja elämä hymyilee.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat