Tapaamiset-Topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Okei, tein tämän näitä parin kolmen käyttäjän tapaamisia varten. On myös helpompaa jutella täällä kuin Miitti-topicissa, koska siellä todennäköisesti melkein aina suunnitellaan miittiä. Itse olen Viirun kanssa vähän jutellut, että josko jossain nähtäisiin. Eli voit täällä muiden käyttäjien kanssa suunnitella ihan pientä tapaamista. Kolme käyttäjää yhteen on maksimimäärä.

Jos Viiru nyt tulisi niin voitaisiin vähän saada suunnittelua eteenpäin...

~JD™

Sivut

Kommentit (44)

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Itse asiassa voisin liittyä seuraanne mikäli valitsette sopivan päivän. Espoo ei ole sekään kaukana, joten jos mukaan mahtuu, voin yrittää. : )

// 15. ja 16. ovat arkipäiviä, joten voi jäädä meikäläiseltä väliin, mutta jos jo viikonlopulle ehditte niin todennäköisesti pääsisin.

Vierailija

No Viiruahan sitten tässä pitäisi odotella, jos me meinataan jossain nähdä. Mulle kävisi tässä ihn lähipäivinäkin, jos tämä flunssa(vai mikä lienee) lievenee pikkuisen. Viidestoista tai kuudestoista olisi ainakin mulle sopivia, ja onhan niitä muitakin.

~JD™

//Tietty mukaan mahtuu, mutta ei nyt enempää oteta tähän.

Vierailija

JD: lle tiedoksi, että etkös asunut Espoossa? Niin vain sitä, että satumme muuttamaan huomenna sinne. Oliko sen kauppakeskuksen nimi Sello vai jokuMUU?

Vierailija

(Luit ajatukseni, Jones, mietin juuri tällaista topicia! : D)

16. päivä on muuten laskiaistiistai. Jompanakumpana päivänä, torstaina tai viikonloppuna saattaisin päästä iltapäivällä - hiihtolomaviikolla ei onnistu, maaliskuun ensimmäinen viikko olisi seuraava jolloin kävisi minulle.

Toimisiko vaikka Iso Omena miittailupaikasta? :3

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Itse olisin periaatteessa vapaa minä päivänä hyvänsä ensi viikolla, sattui sopivasti tentit juuri siihen väliin. Niissä ei mene kuin aamupäivä, joten ilmoitelkaa vain aika ja varmistakaa paikka niin olen mukana. (:

Vierailija

No, mitäs sanoo JD, kävisikö minimiitille sitten se 16. päivä vaiii..? Pitäisi tarkka aika ja paikkakin funtsia. ; )

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Olen itsekin odotellut Jontun vastausta, häntä kun on vaikea mistään muualta tavoittaa. Itselle sopii vaikka se tiistai oikein hyvin, kunhan sovitaan aika ja paikka tarkemmin. Mielellään niin aikaisin kuin mahdollista, olisi mukava vielä valoisan aikaan nähdä ja mahdollisesti kotiutuakin. : D Saatte sitten keksiä jonkin mukavan kuppilan tai vastaavan jossa vaihtaa mielipiteitä, itse en Espoossa liian usein vieraile. : )

// No jaa, ei Jones sitten ilmaantunut paikalle, mutta kiitoksia Viirulle mukavasta iltapäivästä. : ) Seuraavalla kerralla sitten Joonaskin mukaan, älä luista toista kertaa. : D

Vierailija

Ileisesti täällä ei ole vähään aikaan näkynyt ketään. Mutta aika moni asuu aika lähellä Espoota ja Vantaata. Ajattelisin tapaamista omalla paikkakunnallani, täällä on kaikenlaista mukavaa. Voitaisiin kierellä siellä sun täällä. Täällä on mukava kirpputorikin kilsan päässä, josta löytää kaikkea harvinaista ja hauskaa. Tai sitten Myyrmannissa Vantaalla, sinnekkin olisi lyhyt matka täältä. Jos joku on kiinnostunut niin ilmoitelkoon.

KM98

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Ilmoittaudun, mutta missäs tarkalleen ottaen sitten mellastaisimme? Vantaalla vaiko sillä tuntemattomalla asuinkunnallasi? : D Oletko jotain ohjelmantapaista suunnitellut, eli johonkin kahville tai ikkunaostoksille? Aika? Päivä? Pääsen oikeastaan milloin hyvänsä, joten ehdottelemaan vaan. =)

Vierailija

Mieluiten täällä meillä, Klaukkalassa, jos kukaan ei ole käynyt. Ohjelman tapaista olisi vaikka käynti Citymarketissa, hyvä kahvila ja paljon muutakin tai sitten kirpputorilla(kuullostaa tylsälle), siellä on hyllyt täynnä akkareita, Manteleita ja ensimmäisen Paraatin olen bongannut. Syömistä voisi harkita jossakin pizzeriassa, kotipizza, pizzahouse. Aika voisi olla vaikka kello 12-18, riippuu vähän. Päivä vaikka lauantai. Kuukausi.. No huhtikuussa ja jos on kivaa, uudestaan vaikka kesälomalla. Ja tuleekos mukaan keitään muista kuin Vaa_ri ja minä?

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Kuulostaa hyvältä, ja vaikken Klaukkalassa ole käynytkään (kuullut toki), satnav auttaa. : D Eikä kuulosta yhtään tylsälle. Ainoastaan yhdessä miitissä olimme keilaamassa, muuten vain kierrellyt siellä täällä joten passaa tälläkin kertaa. Johonkin syömään ja/tai kahville olisi mukava, siinä samalla rauhassa juttelisi jotain. Kirppikseltä jos vielä löytää puuttuvia harvinaisuuksia niin mikäs siinä, käydään paikat läpi. : )

Kellonaika mielellään jo puolenpäivän tienoilla, jää sitä aikaakin. Viikonloppu on sopiva, ja vaikka huhtikuuhun onkin vielä aikaa, ehtiipä tässä välissä olla Lahden kirjamessut.

Mutta jos se Joneskin vaikka pääsisi tällä kertaa paikalle. ;D

Vierailija

Lainaus:
Re: Tapaamiset-Topic

Vaa_ri - 07.03.10 11:40 (ID 481978) Kuulostaa hyvältä, ja vaikken Klaukkalassa ole käynytkään (kuullut toki), satnav auttaa. : D Eikä kuulosta yhtään tylsälle. Ainoastaan yhdessä miitissä olimme keilaamassa, muuten vain kierrellyt siellä täällä joten passaa tälläkin kertaa. Johonkin syömään ja/tai kahville olisi mukava, siinä samalla rauhassa juttelisi jotain. Kirppikseltä jos vielä löytää puuttuvia harvinaisuuksia niin mikäs siinä, käydään paikat läpi. : ) Kellonaika mielellään jo puolenpäivän tienoilla, jää sitä aikaakin. Viikonloppu on sopiva, ja vaikka huhtikuuhun onkin vielä aikaa, ehtiipä tässä välissä olla Lahden kirjamessut. Mutta jos se Joneskin vaikka pääsisi tällä kertaa paikalle. ;D

Joo, kunhan Jones löytää tämän topan. Ja sitten että missä tavattaisiin jne. Ne pitää sopia tarkemmin. Jos nähtäisiin siinä bussipysäkillä kirkon lähellä. Ja sitten että äitini tulee mukaan, kun kerroin tästä, ei hän oikein innostunut. Eli ensiksi näytän pari viestiä ja jos hän kelpuuttaa hän vielä katsastaa kenen kanssa olen lähdössä. Ja sitten jos saataisiin joku tyttö mukaan, olisi mukavempaa.(Ehkä, en niin ole tottunut olemaan poikaporukassa :D) No, katsotaan tuleeko muita.

KM98

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat