Kuinka paljon luet taskareita viikossa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tähän kysymykseen kannattaa vastata! Saat tietoa siitä kuka kuuluu huippu lukijoitten joukkoon.

Kommentit (12)

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Hei Viittatatar2! Miksi teet koko ajan uusia ja uusia Topiceja? Jos luulet että me kokeneemmat teemme noin paljon Topiceja, sei ole totta! voisit lopettaa tuon!

VH: Aina Huiluaan soittamassa!

Vierailija

Niin olen nähnyt ainakin 7 Viitatar2:kkosen tekemää topiccia.Älä tee topicceja koko ajan.

~Daku siellä missä tapahtuu!

Vierailija

Olen samaa mieltä siitä että tämä on turha topic ja turhia topicceja tai ylensä useiden topiccien tekeminen perä perältä on aikasten turhauttavaa. Jos se ei ole niinkään "tärkeää" asiaa että tarvisi tehdä oma topic niin Off-topic on sitä varten mihin laitetaan kaikki pikku asiat.

Vierailija

Topichumalainen selvästikin.

Mikä se on?

Topichumalainen on sellain käyttäjä, jolla on himo tehdä koko aika topiceja, ei voi olla niitä tekemmättä.

Mutta miksi?

Jep jep

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Kuinka paljon luet taskareita viikossa

Juppe-setä - 13.02.10 02:06 (ID 464493) Topichumalainen selvästikin. Mikä se on? Topichumalainen on sellain käyttäjä, jolla on himo tehdä koko aika topiceja, ei voi olla niitä tekemmättä. Mutta miksi? Jep jep

Arghh! En kestä!... Hajotan koneen!... ...Heitän sen seinään ja!!... ...Anteeksi,anteeksi. Mutta millaista kielen käyttöä tämän topicin luojaa kohtaan! Pyydä heti paikalla Viitatar2kkoselta anteeksi koska tuo oli sellaista kielen käyttöä toista käyttäjää kohtaan että sinun pitäisi saada määräaikainen porttikielto tälle sivuille.

Vierailija

Lainaus:
Kuinka paljon luet taskareita viikossa

Salainen AA.fin palvelia - 14.02.10 08:26 (ID 466243)

Lainaus:
Re: Re: Kuinka paljon luet taskareita viikossa

Juppe-setä - 13.02.10 02:06 (ID 464493) Topichumalainen selvästikin. Mikä se on? Topichumalainen on sellain käyttäjä, jolla on himo tehdä koko aika topiceja, ei voi olla niitä tekemmättä. Mutta miksi? Jep jep

Arghh! En kestä!... Hajotan koneen!... ...Heitän sen seinään ja!!... ...Anteeksi,anteeksi. Mutta millaista kielen käyttöä tämän topicin luojaa kohtaan! Pyydä heti paikalla Viitatar2kkoselta anteeksi koska tuo oli sellaista kielen käyttöä toista käyttäjää kohtaan että sinun pitäisi saada määräaikainen porttikielto tälle sivuille.

Rajoita sinäkin vähän "AA.fin pavelia"!! Etkö tiedä monta topiccia tuo Viitatar2 on tehnyt? Se ei ole hyvä. Joten kuten jo sanoin: RAJOITA sinäkin noita "puolustuksiasi!"

PS. Olen myös sitä mieltä että Juppe-setä HIEMAN liioitteli.

-Dynamic trio-

Vierailija

Minä luen vähintään yhden taskarin päivässä.

Ei niitä topicceja kannata viljellä tolkutonta määrää,mutta ei niistä kannata pilkkaa tehdä.

HVH on puhunut.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat